• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Studio uitverkoop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

GuidoR

Turning knobs, heating pads
helaas:

Multitrak 275
MFBsynth1 250
Doepfer pocket dial (endless dials) 150
Jomox Xbase09 450

Wellicht zijn de prijzen iets gestegen, dat komt omdat ik echt geld nodig heb. En volgens mij is dit wel fair toch?
Damn, dit doet echt pijn gewoon maarja...

Mail me op studiouitverkoop at stickx.nl of op dikkie_dip at hotmail.com

=(

Trouwens, mijn excuses het forumlid waarbij het de vorige keer misliep met de multitrak... ik had te weinig tijd en teveel dingen aan mijn hoofd. sorry.

stoot :)

af te halen in Utrecht

uiteraard ook te bekijken/bespelen sonder enige verplichting.

Ik hoor het wel

Multitrak is waarschijnlijk al weg.

Doepfer pocketdial misschien ook...

wie bied voor de jomox of de MFB? :-)

ok even een update:
DE jomox is weg, de multitrak gaat donderdag weg en de rest is nog te koop. dus:

-Doepfer pocket dial. Midi controller met 16 endless dials / 4 banken en 16 presets (van 4 banken dus). 150
-MFBsynth1 de vette dikke monosynth met 3 OSC's en een dikke analoge filter (24dB). 250

wie bied? wie maakt me los?

De doepfer in het groot:

PD_gr.jpg

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back