valt dit denk je te vertrouwen...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Slipperman

Rooibosje iemand?
kwam op marktplaats deze ad tegen:

http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/microfoons/4383.htm?oudei=30
Ik heb een partij microfoons nieuw in doos.
In een doos zitten 40 microfoons.
Er staan nu nog 6 dozen.

4383.jpg

hoe kom je aan 6 grote dozen vol met die microfoons :S ok zal wel bagger zijn maar toch persoonlijk denk ik dat er meer achter zit?

De doos is van AASHIMA, dat is een leverancier voor cheapo pc onderdelen. Dus het zal waarschijnlijk weinig zijn.

[postive thinking]
Hij kan ze natuurlijk ook geheel legaal paralel geïmporteerd hebben, aan de straatstenen niet kwijt kunnen en ze vervolgens op internet als partij van de hand willen doen.
[/postive thinking]

BTW op de doosjes staat TRUST... nou uh... TRUST I DON'T TRUST!

Ik vind het allemaal nogal meevallen hoor. Misschien wel gewoon van een winkel gekocht die failliet is. Er zijn genoeg handelaren die in partijen ipv stuks handelen. Moet toch kunnen, er zitten genoeg handelaren op marktplaats en die verkopen echt niet alleen maar gestolen spullen.

Een mailtje naar Trust sturen vind ik helemaal overdreven. Je kunt toch ook gewoon 6 doosjes bij de eerste de beste winkel gejat hebben. Als het nou om 4 pallets ging ....

het boeit me eigenlijk weinig allemaal wat hij doet of laat. kwam het toevallig tegen. vond het zelf beetje verdacht en heb het maar hier gezet. kijkenwat de meningen en reacties zijn. had nog niet eens gezien dat het om trust mics. ging...

Hehe dat bedoel ik niet. Ze kunnen toch ook bij een filiaal van Mycom in Den Bosch gejat zijn(daar dus het magazijn leeg halen), heeft Trust dus niets mee te maken.

:confused:

Waar heb je het nou over? Jij wil Trust mailen om te vragen of ze dozen missen. Ik vind dat een loze aktie omdat deze net zo goed uit een magazijn van een computer winkel gejat kunnen zijn, ALS ze al gejat zijn.

Tsja, alles wat op marktplaats.nl aangeboden wordt kan wel gejoept zijn. Weet jij veel?

Autoradio's,laptops,dozen mic's, strijkijzers en weet ik het allemaal niet.

En als ik weet dat het gejoept is dan koop ik het niet, ook al wil ik het nog zo graag hebben. Ik gun het niet als die dieven er geld mee maken. Want volgende week scharrelen ze in mijn auto of huis rond.

Origineel geplaatst door bambamstudio
wie zegt dat ze gejat zij?
dat weet je niet.
Ja, maar ik kan me bijna niet voorstellen dat iemand 240 microfoons koopt en dan bedenkt dat ie ze helemaal niet nodig heeft. En waar de hell koop je eventjes 240 microfoons?

iets kopen voor de handel?
dus een partij kopen om te verkopen?
Dan biedt je ze niet aan via marktplaats.nl lijkt me.

Origineel geplaatst door ProtoHuman
Ja, maar ik kan me bijna niet voorstellen dat iemand 240 microfoons koopt en dan bedenkt dat ie ze helemaal niet nodig heeft. En waar de hell koop je eventjes 240 microfoons?

Misschien wilde die wel 2 symfonische orkesten registreren en kwam die erachter dat trust mics niet zo goed van kwaliteit zijn ....hahahahahaha 8o)

waaomniet?

zinloze discussie dit trouwens.....
naja, zo zinloos ist niet, aangezien Slipperman vraagt of het te vertrouwen is. Bovendien zag ik op marktplaats dat ie ook al een pellet HP printers in de aanbieding had (voor 50 euro per stuk!), inktcartidges, datatapes etc. Als Slipperman mij vraagt of dit te vertrouwen is (en dat doet hij) dan zou ik 't niet doen....

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back