Crumar Bit one
2 maal DCO oscillator met keuze uit gelijktijdig een zaagtand, driehoek en Pulse (pulsbreedte instelbaar / moduleerbaar).
aparte VCF envelope en VCA envelope. Filter envelope is te inversen.
2 LFO's die meerdere dingen kunnen aansturen (filter, amplitude en ook toonhoogte).
Verder heeft ie een dual (2 verschillende presets layeren), een split (2 presets op je klavier gescheiden) en een unison mode (6 oscillatoren monofoon).
Mijn Bit one is in zeer goede conditie. 'k Heb dr een paar avonden aan gesleuteld zodat ie helemaal goed is nu.
Voor 180 euro is ie van jou. Dit is een vaste prijs!
2 foto's van de Bit in verleidelijke poses
Verder heb ik ook nog een Bit one die donor is geweest voor deze machine.
Verkregen uit een ruil gaat ie nu ook weg als ruil. Dus, als iemand een kratje hertog wil ruilen tegen deze Donor Bit one, kom maar op.
eventueel wil ik de goeie bit one ook wel ruilen tegen een yamaha AIEB-2 outputboard voor de SU 700, A4000 / A5000.
-Robin (06 1545 1974)-
P.S.
Gezeur, gezanik en andere offtopic berichten kun je HIER posten.
2 maal DCO oscillator met keuze uit gelijktijdig een zaagtand, driehoek en Pulse (pulsbreedte instelbaar / moduleerbaar).
aparte VCF envelope en VCA envelope. Filter envelope is te inversen.
2 LFO's die meerdere dingen kunnen aansturen (filter, amplitude en ook toonhoogte).
Verder heeft ie een dual (2 verschillende presets layeren), een split (2 presets op je klavier gescheiden) en een unison mode (6 oscillatoren monofoon).
Mijn Bit one is in zeer goede conditie. 'k Heb dr een paar avonden aan gesleuteld zodat ie helemaal goed is nu.
Voor 180 euro is ie van jou. Dit is een vaste prijs!
2 foto's van de Bit in verleidelijke poses
Verder heb ik ook nog een Bit one die donor is geweest voor deze machine.
Verkregen uit een ruil gaat ie nu ook weg als ruil. Dus, als iemand een kratje hertog wil ruilen tegen deze Donor Bit one, kom maar op.
eventueel wil ik de goeie bit one ook wel ruilen tegen een yamaha AIEB-2 outputboard voor de SU 700, A4000 / A5000.
-Robin (06 1545 1974)-
P.S.
Gezeur, gezanik en andere offtopic berichten kun je HIER posten.

men geeft denk ik liever 29 euro per maand aan het internet uit daar kun je de meest geweldige synths gratis downloaden
op deze thread?