• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Crumar Bit One

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

C738

Meubilair
Crumar Bit one

2 maal DCO oscillator met keuze uit gelijktijdig een zaagtand, driehoek en Pulse (pulsbreedte instelbaar / moduleerbaar).
aparte VCF envelope en VCA envelope. Filter envelope is te inversen.
2 LFO's die meerdere dingen kunnen aansturen (filter, amplitude en ook toonhoogte).
Verder heeft ie een dual (2 verschillende presets layeren), een split (2 presets op je klavier gescheiden) en een unison mode (6 oscillatoren monofoon).

Mijn Bit one is in zeer goede conditie. 'k Heb dr een paar avonden aan gesleuteld zodat ie helemaal goed is nu.
Voor 180 euro is ie van jou. Dit is een vaste prijs!

2 foto's van de Bit in verleidelijke poses

bitone_1.jpg

bitone_2.jpg

Verder heb ik ook nog een Bit one die donor is geweest voor deze machine.
Verkregen uit een ruil gaat ie nu ook weg als ruil. Dus, als iemand een kratje hertog wil ruilen tegen deze Donor Bit one, kom maar op.

eventueel wil ik de goeie bit one ook wel ruilen tegen een yamaha AIEB-2 outputboard voor de SU 700, A4000 / A5000.

-Robin (06 1545 1974)-

P.S.
Gezeur, gezanik en andere offtopic berichten kun je HIER posten.

>Waarschijnlijk is het jouw ouwe bit one mono.<

De stand van zaken is als volgt:

* Matrixxx is geinteresseerd in de mainboards
* Jenu_mu_6 is geinteresseerd in de flatcables.

Dit zou betekenen dat ik een authentieke Bit One plantenbak overhou :D

* Mono is geinteresseerd in de hele bit one.

Vanzelfsprekend wil ik het liefst het hele ding de deur uit hebben :D
't is trouwens wel afhalen in winschoten (oost-groningen).
En je krijgt ook nog (oplos)koffie met wat dr bij :D.

(Toch wel frappant dat de donormachine veel gewilder is dan de werkende machine...)

-C-

Origineel geplaatst door C738
(Toch wel frappant dat de donormachine veel gewilder is dan de werkende machine...) -C-

:D Die Donor-bak is G-R-A-T-I-S (okee, een bak bier..), en met zoveel NEDERLANDERS hier had je het kunnen verwachten.. ;)

Ik vin de 'goeie' leuker; 't is alleen ECHT een pokke end weg!! :(

Origineel geplaatst door mono-poly
Ik ben geintereseerd in chips

Wat voor krat bier wil je?

chips en bier....wat wil je nog meer...:D

Goed: De heren hebben de donor bit al ontleed zie ik :D.

Zoidcity is geinteresseerd in de bit one, en Orabidoo was via PB naar me toe gekomen.
Zaterdag ben ik in Hengelo (overijssel). Dan komt Orabidoo de bit checken.
Waar kom je trouwens weg Zoidcity?

Mono, mocht je dan tijd hebben, dan kun je wat mij betreft daar ook wel langs komen.
Dat scheelt je ook weer een paar uurtjes in de auto zitten.

ow... en ik heb nog een demo-mp3tje gemaakt.
Het is een beetje on the fly gepingel. Maar daar gaat het niet om.
Checkediecheck!

-C-

Mi from Limbabwe..

Sorri, wordt te moeilijk voor me => voorlopig geen tijd! :(

*Kick!*

De donor bit on eis weg. Resteert er nog een andere bit one in mooie staat.
180 euro wil ik er voor hebben. Hij staat voor 240 dollar op prepal.com (+/-220euro?)

Dus SLA JE SLAG!

Af te halen in winschoten of eventueel als ik wat bezoekjes kan combineren wil ik hem in de lijn groningen, assen, zwolle wel langsbrengen.

-C-

hoi c.

ik ben misschien geinteresseerd, maar ik schrik een beetje van de geluidskwaliteit van je mp3... zitten die noise, pieptoon en die regelmatige kraakjes in je bit one, of heb je het gewoon slecht opgenomen?
een beetje extra ruis vind ik niet zo'n probleem, maar dit is toch van een andere orde....

peter.

Jeps ik heb die vraag al een paar keer gehad.
Het ligt aan de mp3. Ik zal eens kijken of ik vanavond (vannacht?) nog tijd heb om een nieuw MP3tje in elkaar te zetten met wat meer verschillende geluiden.

-C-

populaire bak :) men geeft denk ik liever 29 euro per maand aan het internet uit daar kun je de meest geweldige synths gratis downloaden

maar dan nog dit is een super prijs voor een vintage italian analoge synth

Weekendaanbieding!

vandaag (vrijdag 19 september 2003) tot middernacht is de prijs 170 euro (das wel een geeltje in guldens goedkoper!)

-C-

Nou dit word toch nix. Ik hou de Bit One voorlopig.
Heren Mods, mag ik een :slotje: op deze thread?

-C-

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back