Nicotineafkickverschijnselen----

JohnDoe33

Gedeactiveerd account
Afgelopen week was het geld eerder op dan de maand lang was....
En kon ik mijn geliefde pakje shags niet meer kopen...

:peukie:

De afkickverschijnselen inspireerden mij tot het volgende dramatische deuntje... :

https://soundcloud.com/scepticist/under-construction-just-a-loop-75

Inmiddels staat er weer geld op mijn rekening. En luid ik op dit moment ´t weekend in met een peuk en 'n biertje!

:W
Scepticist

De track ziet er bijna uit als een shaggie die van linksaf opbrand, tijd om as af te tikken! heeft de track een nat puntje als einde? hehe :P

Goed weekend! en klasse dat je 'm hebt afgekregen zonder.. :peukie:

Lol @ Sander02.

Leuk trackje maar ik rook liever wat anders dan shag. :D

Dank voor uw welwillende oren!

@Sander02 Echt, ik schaam me er bijna voor hoe verslaafd ik aan dat dodelijke goedje ben...
Als je zonder zit kun je bijna aan niets anders denken! Het eerste dat ik deed toen ik geld had, was tabak kopen.... :-S

@Dilago Wiedewiedewiet? :D

Dit doet en doe je goed Scep! Het is ritmisch een typische Scep track weer, maar met een interessanter akkoordenschema dan ik van je gewend ben. Keurige opbouw ook hoor :okdan:. Ik hoor geen gekke dingen. Mooi om te zien hoe je de afgelopen tijd beter bent geworden!

De track ziet er bijna uit als een shaggie die van linksaf opbrand, tijd om as af te tikken! heeft de track een nat puntje als einde? hehe :P

:D

Leuk trackje maar ik rook liever wat anders dan shag. :D

Een ouderweste bolknak gok ik zo :)

Nou, waarde Dr.... Dank voor uw luisterend oor!
Je luistert kritisch dus ik beschouw je reactie als een compliment.

Idd, zit ik qua ritmies vaak in t zelfde denkpatroon. Ik kan natuurlijk niet tippen aan een echte expressieve drummer!
Die moet ik toch ńs ontmoeten.... ;-)

Een goede vriendin die ik weleens stalk met mijn muziekjes, vindt het altijd ´erg jeroenig'--
Zonder verder iets los te willen laten---------------------- :-D´

Maar ´t was een prettige afleiding van de afkickverschijnselen om dit trackje te maken! Heb ik toch een leven.............. :-)

En nu kan ik alweer mijn bericht niet editen!
Dat is weleens nodig om typfoutjes te verbloemen...

Soms kan ik wel editen en soms niet.......

Back