Oxford Oscar

Status
Please reply by conversation.
ok,nu ist wel genoeg met ik zoek dit en dat,er staat al meer al genoeg heb ik gezien ;)

Zeker niet, gewoon noeste arbeid en vorig jaar mijn modular verkocht.

Maar de 2 voice ga ik niet vinden zo ziet het er naar uit, een nette en fatsoenlijk betaalbare pro one ook niet, en een met een Oscar zal dat wel niet heel veel anders zijn. Als er toch eentje lukt dan moet de rest weer even wachten. Ik heb geen haast verder. :)

In werkende en nette staat gezocht.

Een betere dan die van mij had je ook niet gevonden, net geserviced en optisch in perfecte staat.
Voor ons beiden net iets te laat, als je iets eerder was geweest met je zoektocht dan had hij nu bij je in huis gestaan mits je er 2500 euro voor over had gehad :eureka:
SH-5 en Pro-One heb ik ook gehad maar zoals vele synths begonnen mij die naar zo'n 2 jaar ook te vervelen, het klinkt gek maar de enige waar ik geen afstand kan doen is mijn juno-2 die ik al 26 jaar in mijn bezit heb.

Nog steeds op zoek.

Voor een in goede staat verkerende wil ik 2500,- betalen.
In slechte staat verkerend mag ook, maar dan betaal ik ook navenant minder.

Slechte staat heeft trouwens mijn voorkeur, dus kom maar op met die aanbieding! :-)

Het is dus niet mogelijk om via SF aan een Oscar te komen?

Ik heb een optie op een Oscar uit het buitenland, maar ik geef de voorkeur aan eentje in eigen land.

Ik wil 2700,- geven voor een in nette staat verkerende Oscar uit Nederland. Wie o wie..

Nou, volgens mij gaat het lukken hoor, niet de allermooiste en of goedkoopste, maar toch wel okay denk ik.

Wordt vervolgd..

Mocht iemand een (hele) mooie weg willen doen moet ie 't snel laten weten.

hij is niet goed hoor,envelopes traag enzo,veel plastic..ook lastig om af te stoffen

en als je al veel hebt overbodig eigenlijk ;)

Haha, nou, als de Oscar een soort verbeterde Wasp is.. Dan is het een ongelofelijk dikke synth.

Heb sinds 2 dagen mijn Wasp deluxe in huis en ben er flink van onder de indruk, vind hem beter dan m'n SH5 klinken, veel intiutiever en meer sweet spots, geen fx nodig.

Dat je de attack en decay als een soort lfo op t filter kunt gebruiken is tijdens het spelen echt super space. De oscar kan dat ook en heeft nog een sequencer en dubbel filter en meer waveforms. Ik zie 'm wel zitten. :-)

Status
Please reply by conversation.
Back