Ik ga over naar een kleinere studio, dus er mag veel de deur uit. Alles is in goede staat tenzij anders vermeld, heeft in een rookvrije studio gestaan, en is te beluisteren in Amsterdam.
Foto's op verzoek.
Roland SRE-555 tape echo: €700
De rack versie van de RE-501. Ik mis de rack sliders, dus niet zomaar in een rack te monteren. Twee jaar geleden helemaal nagekeken & gereviseerd. US model 110V, komt inclusief converter.
Kiwitechnics Patch Editor: €450
Midi controller voor o.a. de Alpha Juno, MKS-70, MKS-80, Waldorf Pulse, Waldorf Microwave, JX-8P. Als nieuw.
Roland TR-707: €310
Mist een slider cap, optisch redelijk. Technisch net helemaal nagekeken en in goede staat.
Roland Alpha Juno 2: €300
Aftertouch werkt niet meer, verder optisch en technisch goed.
Yamaha DX7: €225
Incl. memory card & flightcase
Dynacord Echocord Mini: €250
Volledig gereviseerd, schoongemaakt en gemod met jack in- en outputs. Ook de outputs zijn gemod, hij heeft losse outputs voor zowel de pre-amp als de delay.
Sennheiser MD-421-N: €200
Best klinkende versie van de 421. Is in zeer goede staat. Komt met kabel van Tuchel naar XLR en case.
Diversen:
Alesis Quadraverb: €150
Korg SDD-1000 delay: €120
Mutable Instruments Midipal: €100
Midi Solutions Merger: €45
Stairville LED 19" Rack Lamp 12V: €30
Ruilen mag ook, ik zoek nog:
- Moog Minitaur rev 2
- Alesis HR16B (niet gecircuitbend)
- EHX Cathedral
- Boss PS-3
Foto's op verzoek.
Roland SRE-555 tape echo: €700
De rack versie van de RE-501. Ik mis de rack sliders, dus niet zomaar in een rack te monteren. Twee jaar geleden helemaal nagekeken & gereviseerd. US model 110V, komt inclusief converter.
Kiwitechnics Patch Editor: €450
Midi controller voor o.a. de Alpha Juno, MKS-70, MKS-80, Waldorf Pulse, Waldorf Microwave, JX-8P. Als nieuw.
Roland TR-707: €310
Mist een slider cap, optisch redelijk. Technisch net helemaal nagekeken en in goede staat.
Roland Alpha Juno 2: €300
Aftertouch werkt niet meer, verder optisch en technisch goed.
Yamaha DX7: €225
Incl. memory card & flightcase
Dynacord Echocord Mini: €250
Volledig gereviseerd, schoongemaakt en gemod met jack in- en outputs. Ook de outputs zijn gemod, hij heeft losse outputs voor zowel de pre-amp als de delay.
Sennheiser MD-421-N: €200
Best klinkende versie van de 421. Is in zeer goede staat. Komt met kabel van Tuchel naar XLR en case.
Diversen:
Alesis Quadraverb: €150
Korg SDD-1000 delay: €120
Mutable Instruments Midipal: €100
Midi Solutions Merger: €45
Stairville LED 19" Rack Lamp 12V: €30
Ruilen mag ook, ik zoek nog:
- Moog Minitaur rev 2
- Alesis HR16B (niet gecircuitbend)
- EHX Cathedral
- Boss PS-3
Last edited by a moderator: