• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Reason 7 incl ignition key en installatie CD's

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Mike Rockmore

Ouwe rot
Ik heb hem al eerder te koop gehad, maar ik ben nu definitief over op een andere DAW, dus hij ligt hier te verstoffen. Mijn licentie voor Reason 7. Komt inclusief ignition key en installatie CD's. Licentie wordt overgedragen na de koop. Ik heb er ook een buttload aan Rack Extensions bij, maar die mogen niet overgedragen worden. Helaas peanutbutter. Super zonde.

Maar goed. De prijs is 190 euro. Ik sta open voor ruil. Dingen als monitor headphones (Roland RH) en Shure SE215's doen het goed. Ook heb ik interesse in een Ableton Live Suite 8 licentie. Voor andere muziekgerelateerde dingen sta ik ook open. Shoot! Interesse? PM me!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back