• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

k5000s te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

mischa

Ouwe rot
heb een ruil geprobeerd maar nu gewoon te koop voor 500 euri voor de zelfophaler

incl sounddiver en banks

als iedereen die em niet gaat kopen maar wel graag zou willen een paar zinnen type wil staat deze add weer hoog in het lijstje

aanloop .. .. ..... SCHOP

Attachments

• mr61_76.jpg
    mr61_76.jpg
    25 KB · Bekeken: 72
wat ik lees op internet is dat het een realistic workstation is verder valt me op dat er erg veel mensen zijn met problemen met deze synth . voor ((echte )) geluiden heb ik al een paar software apps ( gigastudio ) en een karma

maar thanks voor het aanbod :)

volgens mij is de handel een beetje down . of mn synth is niet de moeite waard :)

Ik denk ook een beetje down, ik geraak mijn gear ook niet kwijt :(

Het beste blijft een ruilactie, want wat men aabiedt in geld is echt treurig

Succes (en voor mij ook )

Take care

EF

Jammer dat je niet de demo's kunt beluisteren van de MR-76...
dan krijg je een indruk van de mogelijkheden , vooral de effects
Phaser Distortion VCF , Resonant VCF , Formant Morph, Chatter Box ,
en natuurlijk de 2nd-generationTranswaves™ van ensoniq maken deze synth meer
dan alleen een realistic workstation.

Heb er zeker 500 euro voor deze synth over, het is helaas zo
dat ik op dit moment de 500 Euro niet kan ophoesten :r
En mischa komt zelf met de mogelijkheid voor een inruil, heb trouwens
al een K5000r maar zoek ook de toetsen versie van Kawai k5000
omdat hij zo goed bevalt maar iets minder mogelijkheden heeft
in de multi gedeelte.

Trouwens 500 euro is ook het max wat ik zal uitgeven aan een K5000S..

als iedereen die em niet gaat kopen maar wel graag zou willen een
paar zinnen type wil staat deze add weer hoog in het lijstje

zo goed mischa ;)

Die k5ks is een leuk ding, ik heb er nu ook eentje. Niet vreselijk bijzonder qua klank in eerste instantie, maar het ding doet wel wat wat andere synths niet kunnen. Dat, samen met het hele fijne toetsenbord en de looks maakt 'm interessant....

De MR076 is trouwens een heeeeeeeeeel vet ding. Ik wil nog een keertje een MR61 met hiphopboard. gewoon de bom qua klank. Echt vet.

BTW, Nick Nova, waarom heb jij Vizions avatar gepikt?

Maar als je geen 500 euro voor deze synth overhebt, ben je een opportunist met weinig respect.
Dit is echt al een koopje.

klopt ik meen mij een ad. van ene Mark Vos te herinneren die de hoofdprijs vroeg voor deze bak. dit is gewoon een goede prijs, maar oh oh oh wat hebben we het rijk hier in dit land, niemand heeft alleen geld .. haha

ik heb van die hele zr synth nog nooit iets gehoord vandaar mijn ingetogen blijschap ik p.b em wel even

Origineel geplaatst door mischa
ik heb van die hele zr synth nog nooit iets gehoord vandaar mijn ingetogen blijschap ik p.b em wel even

Let op he, ZR en MR is heel iets anders...

flaudje :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back