Sceptisch discomuziekje.....

Leuk nieuwsberichtje is dat ik een muziekje voor het eerst heb gebruikt in een zelfgemaakt filmpje voor mijn vrijwilligerswerk!

Helaas kan ik het hier niet plaatsen om de privacy (een landelijk project met kinderen op een basisschool) te beschermen...

Maar één van mijn creatieve dromen ging in vervulling! :-)

Leuk nieuwsberichtje is dat ik een muziekje voor het eerst heb gebruikt in een zelfgemaakt filmpje voor mijn vrijwilligerswerk!

Helaas kan ik het hier niet plaatsen om de privacy (een landelijk project met kinderen op een basisschool) te beschermen...

Maar één van mijn creatieve dromen ging in vervulling! :-)

Wat gaaf man! Kijk langzamerhand krijg je wat erkenning, wie weet wat je in de toekomst bereikt! Ik ben er heel erg blij voor je.

Wat gaaf man! Kijk langzamerhand krijg je wat erkenning, wie weet wat je in de toekomst bereikt! Ik ben er heel erg blij voor je.

Spannend vind ik het! Het was dit muziekje: http://scepticist.bandcamp.com/track/just-a-loop-69 , één van de weinige luchtige muziekjes die toepasbaar was...

Voor het volgende filmpje kan ik niet echt uit mijn archief putten.. Ik maak meestal zulke zware muziekjes... -)

Het is ook voor het eerst dat ik op mijn werk meer ruchtbaarheid geef aan mijn prutswerkjes..

Back