hallo

theputney

Stamgast
hallo allemaal,

aangezien ik hier nieuw ben even voorstellen. Heb hier de laatste maanden al af en toe eens een kijkje genomen, sommige mensen kennen me misscien van de synth diy lijst...in elk geval......nu heb ik me dus eindelijk eens geregistreerd,alhoewel ik al dat internet registreren meer dan beu ben...

groeten,

the putney

Welgekomen hier !

Peace :D
Erik

Attachments

• thatsonebigassjoint.jpg
    thatsonebigassjoint.jpg
    27,3 KB · Bekeken: 68
welkom:L

voor de muziek surf je best even naar

www.galacticamendum.com
www.nidandsancy.com

wat betreft geargebruik...dingen die ik veel gebruik..

Gem S2, Doepfer maq16/3,Arp odyssey,Waldorf q, ems vcs 3+ks sequencer,emu samplers, zijn zo´n beetje de dingen waar ik tegenwoordig veel mee werk. De doepfer staat hier nog niet zolang maar is echt leuk om mee te werken.

Toen ik je nick zag, durfde ik het al niet te hopen, maar ja! Een VCS3 !

Respect.

Welkom!

yep...de vcs3 heeft in minder dan een jaar tijd veel van mijn andere synths redelijk overbodig gemaakt.
Deze synth is enorm opgehypt, maar wel terecht. Het is een uniek ding,zeker wanneer je into rare klanken bent is dit echt wel the boss. Mocht ik 2 stukken mogen houden van mijn verzameling... de vcs3 en de memorymoog, ook een niet te evenaren machine.

welgekomen hier!
maffe gearlist :{

in ieder geval, je zult het je niet beklagen dat je je hier registreerde denk ik ;)

veel fun hier!
:doei:

cloudy

Je zegt ook iets over DIY... Kun je daar nog meer over vertellen. Wellicht leuke sequencers gebouwd?

Re: hallo

Welkom hier!

Origineel geplaatst door theputney
nu heb ik me dus eindelijk eens geregistreerd,alhoewel ik al dat internet registreren meer dan beu ben...

En maak je geen zorgen: met de registratie op synthforum.nl zijn alle overige registraties overbodig geworden!! ;)

heb nog geen sequencers gebouwd. Heb nu net de vcs3 gerestaureerd, die was een maand geleden heel distorted gaan klinken en er zat een lelijke brom op. bleek dat de caps aan het afsterven waren. gelukkig was er op de synth diy lijst iemand die ook al een vcs3 had gerepareerd, wat een grote hulp was. EMS doet nog steeds herstellingen,maar ik voelde er niet veel voor om de synth mee te geven met een koerier. Alle caps , zowel van de power supply als op de borden zijn vervangen en nu werkt ie echt super. De caps (condensators) in de synthis gaan maar een jaar of 15 mee, en dan kunnen ze beginnen afsterven, dus vroeg of laat moesten ze toch vervangen worden. Volgende week begin ik aan een joystick controller bank. Heb 8 joysticks gekocht en daar wil ik een fijne nieuwe controller uit bouwen.

Back