Hoe hete dat Belgische bandje uit de 90's ook alweer?

Ehmmm?

Volgens mij was het een akoestisch nummertje. Echt zo'n fout blijft de hele dag in je kop hangen nummertje. (ja ik weet dat 99% van die top 40 meuk dat is haha)

Het is iig zeker geen disco, dance, rock etc.

zing eens een stukje.. of neurie even een mp3 in elkaar.
Daarna natuurlijk hier plaatsen.
Nu komen we geen steek verder.... en je mag er zelf ook wel wat moeite voor doen sjemp ;)

Je kunt de melodie (als je die weet) inspelen/inzingen en dan Soundhound proberen misschien?

Nee helaas kan ik niks in neurie. :P Vrees ook dat we er nooit achter gaan komen.

Ik had zoiets van zoveel grote hits van Belgische bandjes (bestaand uit bekende artiesten die tijdelijk een band vormden) zullen er toch wel niet zijn.

Ik was dus erg dichtbij met hugo matijsen. Check clement peerens maar eens met de oude bezetting met Bart Peeters @ drums. Dikke Lu of foorwijf :) :)
Na nana nog eternal flame van the bangles er aan en je bent smeltkaas

Ik was dus erg dichtbij met hugo matijsen. Check clement peerens maar eens met de oude bezetting met Bart Peeters @ drums. Dikke Lu of foorwijf :) :)
Na nana nog eternal flame van the bangles er aan en je bent smeltkaas

Veel van die foute ouwe hits zijn volgens mij best leuk te coveren zodat ze eigenlijk totaal andere emoties oproepen.

Voorbeeld: Imagine - John Lennon vs die van A Perfect Circle, of 500 Miles - The proclaimers vs die van Sleeping At Last

Toch gewoon The Radios ? Inclusief Bart Peeters natuurlijk ...

Je was idd eerder. Zag wel The Radios staan maar legde de link nog niet. Deed geen belletje rinkelen.

Omdat jullie toch zo goed zijn laat ik er dan nog maar eentje proberen.

Ik ben opzoek naar een heerlijk soul/funk/rock achtig nummertje uit de jaren 70 of 80.

Enigste wat ik nog weet is dat er een donkere zangeres in zit er dat ergens in de tekst de woorden "early in the morning" voorbij komt. Volgens mij zit er ook "I want your love" of "I want your sex" in maar kan het mis hebben.

Zal wel niet de goeie zijn maar omdat het bijna early in the moring is.... (en vooral een erg lekkere track) :mega:

Edit: Is dit de nieuwe, grote "raad de plaat draad"? :D

I want you sex - I want your love was meer de tekst van George Michael.. dacht ik :)

Back