• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop: Yamaha Motif XS6

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

bombario

Gepokt en gemazeld
Dag mede-muzikanten,

Ik bied bij deze mijn Yamaha Motif XS6 te koop aan. Het is een fantastisch klinkende synth en ik heb hem in een opwelling gekocht toen ik nog in een bandje speelde, maar ik doe er helaas te weinig mee. Hij is zo goed als nieuw en voor 1000 euro mag je hem komen ophalen in Zwolle.

Er zit ook een expansion board in ter waarde van 40 dollar bij (eighties uit mijn hoofd). Ook krijg je er een extra USB naar midi-converter bij en mag je een stapel audiokabels meenemen. Ik werk tegenwoordig volledig digitaal en ben dan ook niet geïnteresseerd in ruilvoorstellen.

Groet,

Rutger

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back