• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

1176 (Gyraf versie)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

SynnyS

Groot lid
Heel bijzondere 1176 build, met een goudkleurige frontplate (3mm geanodiseerd aluminium van schaeffer)

gebalanceerde input en output.

Bij de originele 1176 is de draairichting van de attack en release verkeerd om (links is grotere attack en release time dan rechts. Ik heb dat omgedraaid want dat vond ik maar irritant. Maar mocht je het echt andersom willen hebben kan ik dat nog wel veranderen.

Ik had alleen bij het ontwerp van de frontplate een denkfoutje gemaakt, die bypass knop functionaliteit zit al bij de VU \ GR knop. Dus de blauw verlichte pushbutton switch zit er voor de show, ziet er beter uit dan een ongebruikt gat :D

Klinkt erg mooi, maar gebruik hem amper, en ben aan eurorack begonnen dus daar gaan de centen naar toe...

Hier zijn wat foto's

https://www.icloud.com/photostream/#A1G6XBubMQo3S

prijs is 450 incl verzekerde verzending binnen NL of Belgie

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back