Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

).
Whoop! 2 & 4 "Wasmaschine" op steroïden hoi Hensie,Je 303 lijntjes zijn goed
Hoe heb je dit gemaakt netjes stukken opgenomen? Of gewoon spelen en links rechts uit de mixer opgenomen
) vanuit Ableton en dan in 1 keer opgenomen. De 303 lijntjes zijn geprogrammeerd in mijn Cyclone TT-303.Hoi Pablo,De eerste: wow!
Naast de 303 en de 909's, wat heb je nog meer "gebruikt"?
Sinds een korte week heb ik Rebirth voor de ipad aangeschaft en ik wil graag ook zoiets uitproberen (ik doe je niet na, maar toch).
Edit: ik bedoel bij de eerste want ik hoor ook FM synths ergens in de andere tracks dus... *love*
. 
hoi Warehouse,1 & 3Whoop! 2 & 4 "Wasmaschine" op steroïden
![]()
303 lijntjes zijn imo erg mooi gemaakt, er zit een filter ergens op (naast die op de percussie) die alles wat doffig maakt (vindt ik persoonlijk jammer)
Maar ik word hier persoonlijk toch wel blij van![]()
hoi Warehouse,
Ik ben het helemaal met je eens dat sommige tracks wat doffig klinken, maar dat heeft helaas te maken met mijn ietwat matige afmix kunsten. Enig idee hoe ik hier vanaf kan komen?
Bedankt voor de feedback!
en ik mix alles zelf af op gehoor (wat soms beter gaat dan andere keren) 
Bedankt voor de tip, kan je globaal uitleggen wat de-essen precies is?Ik ben niet echt een afmix professionalen ik mix alles zelf af op gehoor (wat soms beter gaat dan andere keren)
Je kan, (heb ik ergens van een slapend forumlid gelezen) wellicht proberen om je eind mix (of per kanaal wat nodig is) lichtelijk te de-essen om het wat lichter te krijgen (heb dit zelf nog niet geprobeerd) maar wellicht kunnen de afmix kampioenen hier op het forum daar wat meer duidelijkheid over geven.
Bedankt voor de tip, kan je globaal uitleggen wat de-essen precies is?
Op google kan ik er niks over vinden...
hoi Hensie,
Ik heb deze tracks gesequencet (hoe schrijf je het ook) vanuit Ableton en dan in 1 keer opgenomen. De 303 lijntjes zijn geprogrammeerd in mijn Cyclone TT-303.
scheelt heel veel modder in je mix
ben ook maar gewoon een audio nerd technicusHey Hensie,Juist zo hoort het ook gewoon L/R uit de mixer !
Doe ik ook maar dan met een mpc als sequencer ,
Betreft die dofheid..
Denk dat jij meer problemen hebt met je laag , vooral bij de 1e track. die 2 bas lijnen zitten elkaar in de weg, nou heeft een tt 303 dat al best snel. Ik stem de mijne dagelijks dat scheelt al wat en hij heeft sws snel fase issues..
gewoon ook al het laag erafknippen op je mixer bij elk kanaal wat niet nodig is , ook al denk je dat er geen laag zit gewoon er af knippenscheelt heel veel modder in je mix
Compressie op dikke kicks is ook fijn , sinds ik 3 compressors heb zijn mn mixen met sprongen vooruit gegaan..
een de esser heeft niet veel nut denk ik.. denk dat je je hihats weg drukt dan die je al niet zoo scherp in de mix hebt liggen
deze tracks in je masterchain het laag sws wat drukken en je hoog wat opener maken.
Multi band compressie en een 31 bands eq en een harde limiter
Denk ikben ook maar gewoon een audio nerd technicus