• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Minibrute, DX200, Beatstep, MF Ring

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Len

Stamgast
Het is tijd om eens wat op te gaan ruimten, daarom mogen de volgende spullekes in de verkoop::

Arturia Minibrute wordt sinds het arriveren van mijn sub37 niet meer aangeraakt 300,-

Arturia Beatstep Impuls aankoop, slechts twee keer gebruikt. 70,-

Beatstep en minibrute mogen samen weg voor 350,-

Yamaha DX200 Ik merk dat ik voor fm prima met alleen software uit de voeten kan 250,-

Moog MF Ring Erg toffe ring modulater, zo tof dat ik zijn grote broer besteld heb. 110,-

Bij voorkeur na beluisteren af te halen in Amsterdam.

ik sta open voor ruilvoorstellen en ben bv nog op zoek naar: Korg sq1, Moogerfoogers, Strymon stuff, microffoons, pre amps, doepfer dark energy of iets anders leuks.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back