TranceCom in da house!!! Put yo Hands in the air!!!

C738

Meubilair
De Man:

Rueben, 24 jaar. Ik maak trance onder de naam TranceCom. Ik ben 8 maand geleden begonnen met het maken van trance.

De Missie:

Ik ben hard bezig met het maken van een goeie demo. Het plan is om binnen een jaar een paar keer opgetreden te hebben. Afhankelijk van hoe dat loopt wil ik daarna de grotere feesten en de hitlijsten bestormen.
Enfin. Eerst maar de demo!

Heeft iemand nog tips m.b.t. Het posten van nummers, hot topics en de etiquette op het forum?

Vr. Groeten
Rueben

Laat maar komen met je tracks ,ben benieuwd!

:yamaha:

LOL 8o) Dit klinkt als iemand die voor de gein een nieuwe user heeft aangemaakt... Die signature al... 8)

Als dat niet zo is... sorry voor de belediging, welkom en succes met je carriere! :W

zelfvertrouwen is altijd goed 8) . Maar ik moet het nog zien. Laat eerst maar eens een demo horen.

Origineel geplaatst door Breed
LOL 8o) Dit klinkt als iemand die voor de gein een nieuwe user heeft aangemaakt... Die signature al... 8)

Gebeurt dat vaak?
Ik wil wel serieus genomen worden, dus ik heb hem al aangepast :halleluja

Ik zal zo snel als ik kan muziek in een berichtje zetten.

Vr. Groeten,

Rueben

Origineel geplaatst door TranceCom
Ik wil wel serieus genomen worden, dus ik heb hem al aangepast :halleluja

je hebt in ieder geval de drempel voor jezelf hier niet te laag gelegd met je openingspost.
Ben erg benieuwd naar je demo na 8 maanden muziek maken in de trance stijl.
Veel succes hier :D

Origineel geplaatst door bambamstudio
welkom

je hoeft je natuurlijk niet te bewijzen :)

wat voor gear heb je? ( pas op je woorden hiermee :) )

Pas jij nou maar op je toetsenbord, want dat is volgens mij kapot ;)

Heb je die signature allang zo of heb ik niet opgelet?

droopy.gif

¡ola señor!

weer trancefreakje :D ik zou zeggen welkom.
dat je naar de etiquette van het forum vraagt vind ik goed ;) hier is mijn tip: voor je wat post GEBRUIK DE ZOEKMACHINE ! in de afgelopen wat is het? 3 jaar ofzow zijn er veel topics al geplaatst dus ff op die rooie zoekknop drukken :D

(je vroeg er zelf om ;) )

Back