• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Saffire Pro 40

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

erikvanzanen

Nieuwkomer
saffirepro40.jpg

Wegens financieel gebrek verkoop ik mijn 6 maanden oude Saffire Pro 40 met eventueel kabels en verloopjes (400 ->800 e.d.)

Ik had deze audio-interface gekocht als upgrade voor mijn EMU 1212M, echter zag ik op mijn pc een firewirepoort, alleen is deze alleen op de kast aanwezig en niet aan te sluiten op het moederbord. Daar ik nog geen zicht het om een nieuw systeem samen te stellen met een firewire poort, en ik i.v.m. plotseling verhuizen ook het geld erg goed kan gebruiken. Dit product heb ik dus alleen uit de doos gehaald en niet willen ruilen omdat ik deze kaart al een poosje op mijn verlanglijst staat, i.v.m de 4 extra line-outs aan de achterkant zodat ik verschillende speaker setups kan gebruiken om te mixen. Nu kan ruilen niet meer en neem ik mijn verlies, in principe koop je deze interface dus nieuw voor minder.

Gekocht bij KeyMusic Den Haag, met bon voor 465 euro.
Richtprijs; 300 excl extra kabels en verloopjes

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back