Roland Jupiter 4

Status
Please reply by conversation.

liquidthrust

Onverbloemd
Dan maar een Jap ipv een Amerikaan 8) Zo blijf ik bezig.

:doei:

Als je toch open staat voor suggesties (en Italo :hehe) zou ik ook eens kijken naar de Teisco SX400.. heb em zelf voor 400 oid gekocht.
Leo had er ruim een jaar terug best wel lang een te koop voor 480. (miste wel een paar knoppen) maar deze Italiaan is in vergelijk met die Japanner nog redelijk betaalbaar.. en minstens zo leuk.

Hmm niet meteen een klank waar ik warm van wordt, maar desalniettemin wel een knap synthje. Nooit echt dieper op ingegaan, wist wel van zijn bestaan. :)

Virusje opgelopen onlangs Liquid? :D :D

? Ik volg effe niet (ben twee pintjes verder ondertussen)

't is lekker weer..

kickerdekick

2000 euro max.. I'm no fool.

Zijn die zo in waarde gestegen dan? Ik dacht dat 1400 al netjes was.

Ik zie die dingen niet verkocht geraken aan 2300. 1800 voor eentje in topconditie is al veel. :bekdicht:

Ach er staat zoveel voor zoveel te koop.. laat het staan en wacht gewoon af. :)

En dan staat er ook vaak nog bij van " hoeft niet weg/ staat niet in de weg" (??) Zet het dan gewoon niet te koop.. toch? :D

Heb ik al eens op geantwoord, maar ik heb niks teruggekregen helaas. Scam misschien?

*

Er is niets scam aan die advertentie. Die Jupiter-4 is van mij en staat klaar bij een collega forumlid. In jouw mail stond niets anders in dan 'kan -ie opgestuurd worden?'. Met het van jou inmiddels overbekende track record van 'verkocht', om vervolgens nooit meer iets laten horen, is het dan snel over.

*

Er is niets scam aan die advertentie. Die Jupiter-4 is van mij en staat klaar bij een collega forumlid. In jouw mail stond niets anders in dan 'kan -ie opgestuurd worden?'. Met het van jou inmiddels overbekende track record van 'verkocht', om vervolgens nooit meer iets laten horen, is het dan snel over.

Hoho, kun je dat effe verklaren? Nooit meer iets laten horen? Heb je wel de juiste voor? Is niet de bedoeling hoor? :?

kick

Status
Please reply by conversation.
Back