Nieuwe Nord lead 4, 1400 euro

Voor de twijfelaars kan ik bevestigen dat dit een betrouwbaar adres is, ik heb zelf een maand of 2 geleden daar ook een nieuwe Nord Lead 4 in ongeopende verpakking gekocht voor hetzelfde bedrag en die had ik met een dag in huis.

Ook ik kan bevestigen dat Studio De Dijk een zeer goede adres is. Vandaag mijn Nord Lead 4 in een ongeopend verpakking gekregen.

Ik had er ooit wat besteld maar nooit reactie gekregen op het bestelformulier. Beetje vaag. Goed om te weten dat jullie goede ervaringen hebben voor het geval ik het ooit nog eens probeer.

Koop regelmatig bij Peter, het is een betrouwbaar adres... dus ga er gerust mee "in zee"

Inmiddels alweer duurder: Tijdelijk voor EUR 1545,- inc. BTW

Op het moment weer in de aanbieding:

1375 voor de keys, 1289 voor de rackversie.

Nord lead 4

Nord lead 4

Afgelopen week via baxshop besteld en gebruik gemaakt van de "elders goedkoper" link. 1375 nieuw en ongeopend met 3 jaar garantie. Ik zie nu dat de rack versie bij thomann 1190 is.

Bij bax-shop is de rack inmiddels 1176eu, dus ik ben van scherp prijsje naar elders aanzienlijk goedkoper gegaan.
Evengoed dikke bak hoor!

Ik begrijp dat Bax de prijs van de Dijk heeft gematched dus.
De keys blijft overigens gewoon fors goedkoper bij de Dijk.

Ik denk dat mijn Nord destijds ook van daar kwam, "B stock" maar leek gewoon 100% splinternieuw en echt helemaal compleet. En voor een prijs waarvoor je hem nu tweedehands nog nauwelijks vindt. Heel snel in huis, zelfs naar België.

De prijzen voor de rack bij zowel bax als thomann liggen weer ruim boven de 1600eu.
Tijdelijk buitenkansje dus. :)

Back