bestelling tempco thermistors, wie doet mee?

bijlevel

SWB
Ik sta op het punt om een paar tempco's te bestellen bij meneer Taku van www.mmslab.jp. Eentje kost 40 yen (35 cent). Hij heeft mij geschreven dat het goedkoopste verzendtarief 110 yen is (0.90 euro) en verzekerd 520 yen (4 euro):

Hello Sjoerd,

Thank you for your inquiry.
To The Netherlands from Japan, least shipping charge is standard Airmail, 110JPY.
If you need assurance, add 410JPY, total 520JPY.
Please tell me which way do you like and I'll make request money via PayPal.

Ik zelf heb eigenlijk maar een paar nodig (2k 3300 ppm/K) en zou dus voor het goedkoopste verzendtarief gaan. Als iemand toevallig ook dit soort (of andere typen) thermistors nodig heeft wil ik met alle plezier meer bestellen. Wel graag snel reageren via PM.

Laatst gewijzigd:
Daar zou ik er ook wel een paar van lusten aangezien ik nog van plan ben een aantal TH VCO1's te maken

Hoe wil je het regelen>

CHeers
JAn

Gisteren heb ik mijn bestelling geplaatst gecombineerd met de eerste drie gegadigden. Dat waren al ruim 55 tempco's. Voorlopig houd ik het bij deze bestelling. De anderen die zich via deze thread hebben gemeld zou ik aanraden om zelf even contact op te nemen met Taku via zijn website www.mmslab.jp, ook gezien de hoeveelheden die men wil bestellen. Kwantumkorting lijkt mij voor sommigen van jullie heel wel mogelijk en (nogmaals) zijn verzendkosten vallen mee. Onverzekerd kost het verzenden al bijna niks en omdat je via Paypal moet betalen ben je via die organisatie altijd financieel beschermd als het pakket onverhoopt niet wordt geleverd of beschadigd aankomt. Als je geduld hebt zou je kunnen wachten tot mijn bestelling naar tevredenheid is afgerond. Dan wil/durf ik best wel weer een bestelling doen.

Ok bedankt voor de moeite.Mijn bestelling is inmiddels ook onderweg.

Hoi
Kan je er voor mij ook bestellen 10 x 1k 3000ppm voor de yusynth vco

Alvast bedankt !!!
Gr
Albert

Hello Sjoerd and friends in the Netherlands!
(Ik kan geen gebruik maken van de Nederlandse.)

I'm Taku from Japan.
Yes I'm selling some synth-diy components include TEMPCOs.
Please visit my web and contact me via e-mail.

Cheers,

Taku

===
Takuya "Taku" Katayama
Muse Music Synthesizer Laboratory, Japan
http://www.mmslab.jp/

Back