ms20 voor 500,-

Kheb net gebeld, hun brabbelend kind nam op, die wilde weten wie ik was, en nog 's, en nog 's, en nog 's..enzo.... daarna kreeg ik de moeder eraan, en de vader gaat me zo terugbellen....
hopelijk ben ik de eerste, dit is precies wat ik aan het zoeken was, en niet duur :), ze gaan hier wel 's voor 700 over de toonbank!!

En die MS-20 gaat naar Sittard!!
Samen met de SQ-10 die hij ook nog had staan 8~
Alle 2 in zeer goeie staat voor 1000 euro, vind het een hele nette deal, niet overdreven duur, ook niet veel te goedkoop. Want op dit moment zijn de prijzen voor deze bakjes omhoog aan het schieten, en wie weet over 5 jaar kom je ze aan de straatstenen niet meer verkocht...

Ik wil wel de serie compleet maken in de loop der tijd, ze komen dit weekend alvast naast neef X-911 te staan ;)

He gozah !!

Jij zou toch stoppen met muziek maken ??? :duivels:

;) =(

damn!..

Origineel geplaatst door Bass
He gozah !!
Jij zou toch stoppen met muziek maken ??? :duivels:
;) =(
damn!..

Ik weet het. Ik ben mij er eentje.
Ik heb het geprobeerd, maar ik ben er niet van afgekickt geraakt.
Mag ik terugkomen in deze on-line praatgroep?
Mooi zo!
:biertje:

Origineel geplaatst door nick nova
Hey, ik heb die andere x-911 van monopoly gekocht. Vet he!

Erg leuk ja.... vooral met een microfoon in de input... ineens kan ik Herby Hancock achtige synthsolo's maken... ik snap ook even niet waarom mensen nog keyboardles nemen als je een mondgeluid-naar-synthgeluid converter kan gebruiken :)

Ik heb helaas ff geen synths om erdoorheen te jassen...
Ben erg benieuwd wat er gaat gebeuren als ik die inputt/outputs aan de achterkant ga uitwisselen met die van de SQ-10 en MS-20 :)

En stiekem ben ik ook al heel benieuwd wat er gebeurd als ik er ooit een VC-10 naast zet, en ik de output van de x911 gebruik als drager van de vocoder... en mijn stem als formant.... de 2 mike's aan elkaar tapen en dan kan ik een Dr. Dre en Zapp coverband beginnen.
"Caaalifornia lohooooveee........ thhhuummmm tedum thum thum tum"

Ofnee dan heb ik zeker een breathcontroller of talkbox nodig...

Origineel geplaatst door dob
Ik weet het. Ik ben mij er eentje.
Ik heb het geprobeerd, maar ik ben er niet van afgekickt geraakt.
Mag ik terugkomen in deze on-line praatgroep?
Mooi zo!
:biertje:

Welkom terug dob

Ik zie het je een week of 2 terug nog he ;)
Je kan niet zonder :)

MS20? Auto? MS20? Auto? MS20? MS20? Auto? MS20? MS20? MS20?!.....
.
.
.
.
MS20! 8)

Gefelicipaardenstaart met je nieuwe aanwinst!:biertje:

Back