• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg MonoPoly + ARP/MOOG

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Leo,

Bieden vanaf 500 EURO is heel normaal.

Voor de rest gewoon spullen te koop that's it, voor de rest niks aan de hand hoor.

mvg,
SO

:confused: Wat moet je met zulke mensen die interresant proberen te doen terwijl ze eigenlijk, zoals iedereen, weten dat ze het totaal niet zijn.

Beste Mensen,

Te koop is dus :

Korg Mono/Poly
En enkele handleidingen en brochuurtjes.

Indien interesse email mij privé aub.

Voor de rest ga ik geen commentaar meer posten anders zijn
we in het jaar 2010 nog bezig.

mvg,
SO

"Leo,
Ipv publiek commentaar te geven stuur
mij in het vervolg een email met je comments, dan kan ik daar rekening mee houden, ik beschuldig u toch ook niet publiek.
mvg,
SO"

ha Davy
als je mij publiek wilt beschuldigen, ga je gang.
maar ik beschuldig je niet, ik help je alleen met wat tips om voortaan mensen minder te irriteren, omdat dat al een paar keer is misgegaan hier. da's al.

ik vind die site enigzins profi overkomen, kan aan mij liggen horen maar. maar iemand die special een site bouwt om spullen te verkopen is meer dan iemand die 2de hands iets verkoopt. ik weet hoe de policy daar over is op het forum

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back