• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Div. klein spul..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

dione

hardkoor
Steinberg USB-2-Midi
2 in,2 out midi kastje voor usb...met driver,handleiding en usb kabeltje : 30 euro

Leem MD80
midi thru kastje met 2 midi in en 8 out...werkt met adapter ( niet bijgeleverd ) :15 euro

Numark DM 1100x Dj Mixer
3 kanalen met 3-voudige toonregeling en crossfader...3x Phono,2x line en Mic inputs.....gemodificeerd,dus gain en toonregeling is ook via koptelefoon te horen...heeft altijd thuis gestaan....
met handleiding....geen losse adapter nodig...: 100 euro

Boss OS-2
Overdrive/Distortion pedaaltje....werkt op adapter of batterij ( niet meegeleverd )....: 20 euro

Luxman DZ-112
Cd speler met 2x stereo analoge outputs en s/pdif digitale uitgang ! ( ideaal om te samplen )
Was ooit zeer duur,heeft veel functies....: 50 euro

Alles is te bezichtigen/op te halen in Lelystad...

Maareh, ik heb wel interesse in die MD 80, alleen niet in een treinreisje Rotterdam-Lelystad en terug. Zou die niet via de post kunnen?

groeten,
Niels

O ja...

Ik krijg al heel veel reacties....ik heb liever dat men komt ophalen,opsturen kost met die kleine spulletjes bijna net zo veel als die spullen zelf....

fotootje van de Luxman cd-speler :

Attachments

• luxman_cd_speler.jpg
    luxman_cd_speler.jpg
    15,1 KB · Bekeken: 75
de Numark dj-mixer :

Attachments

• numark_dj_mixer.jpg
    numark_dj_mixer.jpg
    19,8 KB · Bekeken: 69
Steinberg usb2midi :

Attachments