Teenage Engineering OP-1 gevraagd

Status
Please reply by conversation.
Dat is met stip de meest onguur ogende marktplaats-advertentie van 2015

Want? Heb je hem gebeld? Er staat een nummer bij.
Ik denk dat-ie niet zo handig is met tekst plakken.

Hee, waar is de edit-knop? Mijn vorige post was gericht aan 154, maar kan hem niet wijzigen...

Er staan ook meerdere telefoonnummers bij. Verder is het vooral hoe het oogt, wie weet heb je gelijk :) ik kreeg er een nigeriaans gevoel bij. Zo van klik een telefoonnummer, bel eigenlijk een ander nummer, en dan verkeerd copy pasten.

Er staat drie keer hetzelfde nummer. En rechts nog eens. Ik weet niet wat je B-stock heeft gekost?

685. En de opmaak maakte me nerveus, kopen via marktplaats blijft vooral ook een gevoelskwestie. Voor 500+ euro mag je van mij best iets tikken en een opmaakje proberen.

Dat is een mooie prijs. Het is natuurlijk ook de vraag of 500 echt de verkoopprijs is. Tegenwoordig is de truc om laag in te zetten en kijken wat er geboden wordt. Valt het tegen, dan haal je gewoon de advertentie weg.

Maar je hebt gelijk, sommigen malen er niet om hoe hun advertentie er uitziet. Soms vraag je je af of ze het wel bekeken hebben.

Als geflest via marktplaats dan vrijwel altijd een rommelige opmaak. Dat is denk ik de kern van de zaak. Verder hoop ik dat het gewoon een eerlijke advertentie is, hoe meer op1 gebruikers hoe meer kennis hier op sf. En er zoeken er genoeg hier geloof ik :)

Ik heb de OP-1 van de bovenstaande advertentie gekocht... was niks mis mee, en gewoon ontvangen uiteraard. (wel met telefonisch contact vooraf ;))

Status
Please reply by conversation.
Back