Scart
Noodle till you die
Ik bezit sinds kort een Elektron Analog Four waar ik super tevreden mee ben.
Ik maakte voorheen veel muziek in Ableton en Maschine (studio) waar ik veel met samples werkte.
Sinds ik met de Analog Four werk heb ik in korte tijd een aantal synths gekocht maar ben echt een beginner dus wellicht komt dit noobie over....
Maar goed stomme vragen bestaan volgens mij niet
Ik doe/ deed voornamelijk alles op gehoor omdat ik weinig muziektheorie kennis heb. (Noten lezen wat is dat
)
Nu wil ik met de A4 mineur akkoorden maken zonder mijn polyfonie op te geven.
Er zijn 4 voices waar elke voice twee oscillators heeft en een sub osc die ik op 5th kan zetten.
Hoe kan ik mijn oscillators tunen zodat ik mineur akkoorden krijg om dubtechno
chords te maken?
Zijn er tevens gebruikers die wat tips hebben omtrent te gebruiken waveforms, adsr enveloppe voor zowel filter als AMP. En het gebruik van LFO's op deze Elektron reus?
Hoop wat goeie tips te ontvangen, bij voorbaat al dank
AJ
Ik maakte voorheen veel muziek in Ableton en Maschine (studio) waar ik veel met samples werkte.
Sinds ik met de Analog Four werk heb ik in korte tijd een aantal synths gekocht maar ben echt een beginner dus wellicht komt dit noobie over....
Maar goed stomme vragen bestaan volgens mij niet
Ik doe/ deed voornamelijk alles op gehoor omdat ik weinig muziektheorie kennis heb. (Noten lezen wat is dat
)Nu wil ik met de A4 mineur akkoorden maken zonder mijn polyfonie op te geven.
Er zijn 4 voices waar elke voice twee oscillators heeft en een sub osc die ik op 5th kan zetten.
Hoe kan ik mijn oscillators tunen zodat ik mineur akkoorden krijg om dubtechno
chords te maken?
Zijn er tevens gebruikers die wat tips hebben omtrent te gebruiken waveforms, adsr enveloppe voor zowel filter als AMP. En het gebruik van LFO's op deze Elektron reus?
Hoop wat goeie tips te ontvangen, bij voorbaat al dank
AJ