klinkske
boeketje voor de vrouw
Ik heb een boel speeltjes maar een extra set hersenen en handen lijkt fijn. Iemand die zich geroepen voelt om wat te prutsen met hardware?
Experimenteel, wave, EBM, trage "techno" - chicago, acid, newbeat 2.0 what ever.
Ik heb geen zin in theorie, ben van de "gewoon iets doen" aanpak
Werk volcontinu ploegen en heb dus op de raarste dagen tijd / geen tijd (vooral wél tijd tijdens kantooruren)
Iemand in de buurt die zin heeft wat te komen prutsen? Liefst open minded, niet te veeleisend, met eigen inbreng.
bestaat zo iemand?
Zijn al wat personen geweest maar doel is niet om een cover even uit de mouw te schudden, of in één keer een jam te maken die aantoont hoe goed ik met keys omkan (niet dus haha)
Hardware sequencers, drumdoosjes, synths, patchbays enz aanwezig.
Doel: lol hebben.
Experimenteel, wave, EBM, trage "techno" - chicago, acid, newbeat 2.0 what ever.
Ik heb geen zin in theorie, ben van de "gewoon iets doen" aanpak
Werk volcontinu ploegen en heb dus op de raarste dagen tijd / geen tijd (vooral wél tijd tijdens kantooruren)
Iemand in de buurt die zin heeft wat te komen prutsen? Liefst open minded, niet te veeleisend, met eigen inbreng.
bestaat zo iemand?

Zijn al wat personen geweest maar doel is niet om een cover even uit de mouw te schudden, of in één keer een jam te maken die aantoont hoe goed ik met keys omkan (niet dus haha)
Hardware sequencers, drumdoosjes, synths, patchbays enz aanwezig.
Doel: lol hebben.
en best ook flexibel qua uren met
een zekere kennis wat betreft synthese.
Jep, die ene Viscount..