Ik zoek een partner in crime voor analoog gepruts

klinkske

boeketje voor de vrouw
Ik heb een boel speeltjes maar een extra set hersenen en handen lijkt fijn. Iemand die zich geroepen voelt om wat te prutsen met hardware?
Experimenteel, wave, EBM, trage "techno" - chicago, acid, newbeat 2.0 what ever.
Ik heb geen zin in theorie, ben van de "gewoon iets doen" aanpak
Werk volcontinu ploegen en heb dus op de raarste dagen tijd / geen tijd (vooral wél tijd tijdens kantooruren)
Iemand in de buurt die zin heeft wat te komen prutsen? Liefst open minded, niet te veeleisend, met eigen inbreng.
bestaat zo iemand? :)
Zijn al wat personen geweest maar doel is niet om een cover even uit de mouw te schudden, of in één keer een jam te maken die aantoont hoe goed ik met keys omkan (niet dus haha)

Hardware sequencers, drumdoosjes, synths, patchbays enz aanwezig.
Doel: lol hebben.

Was ik dichterbij! Heb ook juist tijdens kantooruren tijd...

Maar succes met je zoektocht!

Idem,

Antwerpen is niet bij de deur, gezien ik van het oosten van het land ben. Ben thans wel een old school house gek. Anders graag man. Zal wel eens een seintje geven als ik richting de Meir moet als ik rondloop met gaten in mijn schoenen.

Ik voldoe aan zowat alles, behalve dan tijd tijdens kantooruren. Buiten de kantooruren eigenlijk ook geen tijd. :)

Woon op weinig afstand van jou, in dezelfde provincie.

Ben heel openminded :L en best ook flexibel qua uren met :W een zekere kennis wat betreft synthese.
Genoeg om mezelf uren zoet te houden, maar met 2 is zekers beter.

De eerste jaren synth-spelen waren met mijn trouwste vriend een Roland SH-101 en
een enkele effect-module. ;) Jep, die ene Viscount..

Zal je ook een pb sturen met contactinfo en kunnen we verder afspreken. :baco:

:W Voorlopig klinkt hier nog enkel ik en mijn stemvork.

Maar mijn gegevens heeft hij al,
dus even wachten tot het past voor Klinkske.

:okdan:

Ik kon een dag niet posten wegens probleem met mijn account.
Je hebt mijn pm gekregen, Hyper5nic?

Als er nog mensen zijn die interesse hebben, schroom niet, stuur me een pm: ik kan met Hyper5nic mogelijk pas over een maand afspreken. Had liever iets sneller al eens met iemand wat gejammed, indien 't allemaal wat meevalt.

Hee hee, dat kan niet hoor! Om dezelfde reden hebben wij met ons bandje ooit stiekem met een andere drummer afgesproken en dat is nooit meer goed gekomen...

Heb maar even geduld en verras ons dan met mooie tracks van Hyper5nic & Klinkske. :okdan:

Vanuit Nijmegen twee uur met de trein.... das nog best te doen :D

Retourtje is wel 50 euri gekkehuus.....

kick

ik krijg geen reactie meer van Hyper5nic en ben vandaag mezelf plat aan 't surfen ipv met gear te pielen… morgen ben ik ook nog vrij...

Ik wil best wel eens afkomen ook , ben ook van het antwerpse . Vooral dat gewoon wat beginnen spelen en wat fun hebben met 2 of meerdere lijkt me wel fijn.

Hardware, knoppen, en lol hebben als enige doel,meer niet. Jep, dat zegt me wel iets.
Ik stuur je een pm. :)

newbeat van vroeger, en acid vindt ik nog steeds top! ik ben bezig op moment weer een echte oude belgische new beat track te maken

Ik moet nu net weer enkele weken veel werken. Ik stuur wel wat pm's ivm mogelijkheden. Thx

ik maak dit soort muziek, https://soundcloud.com/you/tracks kom ik in aanmerking om te helpen prutsen? ;-)

was dit een grap of een slechte link: ik kom op mijn eigen SC uit :)

Voor allen: jullie hebben PM - er komt een week vrije tijd in zicht (met de nadruk op wéék dagen)

ok pm's sent, als je geen pm hebt, is dat omdat ik geen reactie kreeg op mijn laatste reply.
Als er nog iemand een 'do and don't' tip heeft wat betreft 't jammen - ben een en al oor. 't wordt voorlopig 3 dagen jam met vreemden, elk om de beurt.

Back