Just Gaan

tragmadat

vioo eh 'l
Oftewel Gewoon Go
:P;)8)
https://soundcloud.com/gtavianen/tragmadat-gewoon-gaan

Keepertje?

Vindt het stuk na de 3:36 vooral erg vet, had van mij nog wel door mogen gaan met desnoods een snoeiharde kick er overheen.

Het intro vind ik wel lekker spooky.. en qua sfeer en akkoordjes gebeuren er voor mijn smaak interessantere in het eerste stuk interessantere dingen dan verderop.. waar de nadruk meer op de kick en baslijn ligt.. maar dat stuk goes ook zeker lekker.. :mega:

Lekkere bliepjes en fx geluidjes trouwens :)

Hhmmm, als je hem in de K*t nummer draad had geplaatst, was het me niet opgevallen. Ik hoor hoor heel gave elementen, maar ook teveel shizzle eromheen (naar mijn smaak vanzelfsprekend). Die blepjes, belletjes en andere geinige dingetjes, vind ik eerlijk gezegd een beetje afbreuk doen aan de sfeer. Het sublaag stoort me ook iets, net als het bad aan reverb.

De algehele sfeer vind ik dan wel weer erg OK. Die atmo dingetjes met de chords vind ik echt dik. Zouden die bliepje er niet in zitten, zou er een beschaafde kick in zitten, zou die gekke lage reverb weg zijn, dan zou ik het een keepertje vinden.

Het veelvuldig in dit forum geroemde 'climax', neem je iig je tijd voor... :-)

Dank voor de, soms messcherpe, analyses.
EIgenlijk zijn het twee electribsels door elkaar heen en de esx en er-1 hebben nogal wat moeite met de taakverdeling gehad.
Vooral in het lage gedeelte een beetje een brei en die galm is ook een beetje to much idd.
Misschien gewoon de ER weglaten of de kick fatsoeneren. Of gewoon twee aparte tracks van maken.
Eerlijk gezegt ben ik al blij dat het sfeertje bevalt, dat weet me meestal wel te lukken maar toch beter dan andersom.
Zo, en nu weer aan aan de slag.

Back