• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland Micro Cube Bass RX

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Hanz

Anonieme Analogist
Te koop; Roland Micro Cube Bass RX.

Compact en draagbaar (bas)versterker / luidspreker combo systeempje - werkt op penlite batterijen en/of met de meegeleverde adapter.
Leuke ingebouwde COSM effecten (amp/speaker sim, flanger/chorus/wah en delay/reverb) en daarbij een handige drumcomputer - ideaal voor mobiel gebruik, picknicks, straatoptredens etc.!
Oorspronkelijk gekocht voor m'n basgitaar, maar blijkt ook prima bruikbaar voor synths / modular, vocal, iPod etc. tot een redelijk (huiskamer) niveau.

Nieuwprijs zo'n 250 euro - de mijne is zowat in nieuwstaat en ik vraag er 175 euro voor.
Volgens mij heb ik de originele verpakking er nog bij, desgewenst even zoeken.
Afhalen te Alphen a/d Rijn of aangetekend opsturen tegen kostprijs.

Wat plaatjes om een indruk te geven;

_extra.jpg

image_04_L.jpg

image_03_L.jpg

image_05_L.jpg

(met excuses voor de gitaren... :D)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back