Vakantiegeld binnen?

Idd, dat dacht ik ook, zo dik is ie dan ook weer niet...

ik denk eerder dat het een vintage sound liefhebber is,ik zie daar achteraan een cs-80 staan,Elka synthex,Oberheim..

Ik moet nog effe wachten op mijn vakantiegeld. Maar dan kan ik alvast drie knopjes ervan kopen.

Zoals er hier het merendeel ook rond loopt zijn er die willen ALLES Ooit gehad hebben wat het ook kost.

Ik heb vrij dure synths in mijn collectie. Maar ik heb die dingen ook niet blind gekocht. Deze Schmidt heeft zichzelf wat mij betreft nog niet bewezen: Op papier heeft hij alles wat je wil (misschien zelfs wel wat teveel van het goede), maar ik heb ook nog niet echt dingen er uit horen komen waarvan ik helemaal "shut up and take my money" van werd. Misschien ben ik daar wel apart in hoor, ik beschouw mezelf niet als verzamelaar.

De looks zijn wel impressive.

Met dat soort synths of modulaire systeem muren die een goede (2dehands) luxe auto kosten is het inderdaad toch eens goed op je knar krabben en jezelf afvragen of je het echt wel nodig hebt. Vooralsnog behouden aan de grote artiesten denk ik toch, die in dit geval de schmidt populair zullen moeten gaan maken. Wellicht dat Jarre nog budget heeft :D

Ik moet nog effe wachten op mijn vakantiegeld. Maar dan kan ik alvast drie knopjes ervan kopen.

Ik heb dan nog zoveel vakantiegeld over dat ik niet weet wat er dan daarna weer mee kopen, met het overige geld. O ja, dat heet sarcasme zeker hé 8o)

Met dat soort synths of modulaire systeem muren die een goede (2dehands) luxe auto kosten is het inderdaad toch eens goed op je knar krabben en jezelf afvragen of je het echt wel nodig hebt. Vooralsnog behouden aan de grote artiesten denk ik toch, die in dit geval de schmidt populair zullen moeten gaan maken. Wellicht dat Jarre nog budget heeft :D

Wie koopt er nu een luxe auto in 2dehands,is dat niet een beetje als willen en niet kunnen :dubbel:

Relatief: 2e hands auto's mogen rammelen en krasje hebben enz. Nieuwe moeten perfect zijn. En heb al ondervonden dan nieuwe zelden perfect zijn… Dus 2e hands is een ease of mind voor een lagere prijs dan nieuw. Ik koop nooit nog nieuw. No-oit.

Ik heb een heel goed excuus om dit soort bakken niet te hoeven kopen: hernia in de onderrug. :D

Ik vind de Schmidt wat tegenvallen niet alleen qua klank maar zelfs qua mogelijkheden. Ik vind hem ook moeilijk te doorgronden. Het uiterlijk, het idee van voor elke functie een knop en het kantelbare paneel vind ik wel te gek. Eigenlijk vind ik de enige synth die in de buurt komt van mijn ideaal de Andromeda. In de buurt vanwege de trage lfo's, het gemis van polyfone aftertouch (ook niet via midi, hoewel dat wel in de specs staat) en de kwaliteit van de meeste effecten.

Eigenlijk vind ik de enige synth die in de buurt komt van mijn ideaal de Andromeda.

kwa functie dan,want de sound heeft niks te maken met die van de schmidt,zoo zwak klinkt de Andromeda.

Back