Komt vaak voor. Te mooi om waar te zijn. Had deze ook zien staan en dacht ook om het te melden. Je kunt ze erzo vantussen halen. Triestige oplichters waar sommige goedgelovige mensen met beide voeten in trappen spijtig genoeg.
Ik snap alleen de scam niet helemaal. Hopen dat iemand het blind betaalt en hoopt dat de oplichter het opstuurt? Meeste lui die dit soort dikke synths kopen nemen toch eerst een kijkje lijkt me?
Het komt ook nog weleens voor dat je zonder je geld en een synth naar huis gaat..
Je bent gewoon niet veilig met zoveel geld op zak. Zelf ga ik standaard met z'n tweeën met duurdere dingen ophalen en helemaal in het buitenland.. En daarbij veel gezelliger.. zo spreek je elkaar weer eens..
Haha 1x een synthi opgehaald in londen met 5000,- eu op zak. Ging prima, gewoon niet aan denken, en van te voren weten dat je met een echte verkoper te maken hebt. Dat valt niet altijd mee helaas laatste jaren.
Maar ik maak het tegenwoordig altijd over, veel cash op zak is ook gewoon gedoe.
Ik werd een tijd terug gevraagd of ik met de synth (die ik te koop aanbood via MP) de koper tegemoet wilde rijden.. klein stukje buiten A'dam. Wel wilde hij weten of alles werkte.. dat vind ik dan toch raar dat ie niet gewoon thuis wil komen testen.. Niet gedaan toen.
Heb het ook al es met 2 dezelfde items gehad die ik te koop aanbood. Iemand wilde de vraagprijs betalen maar ik moest dan naar een of andere parkeerplaats rijden.. doei he
Maar soms moet je ook gewoon even contact hebben met iemand.. je intuïtie zegt vaak genoeg. Maar met 5000 euries op zak zou in London zou ik wel flinke plakhandjes gehad hebben denk ik.. de subway kan best wel druk zijn daar..
Was inderdaad druk, maar niemand weet wat ik daar doe en wat ik bij me heb. Maar goed, liever doe ik het niet, da's wel zo. Maar van je 'contact' heb je meer te vrezen denk ik dan van argeloze voorbijgangers. Dus die licht ik altijd wel door. ( Ik bedoel hiermee niet de argeloze voorbijgangers )
Zo is het ook wel..
Heb het in Mexico city meegemaakt dat iemand me volgde in de subway.. was duidelijk opzoek naar een onbewaakt moment. Het is ze ook alleen maar om handbagage te doen.. al val je daar als tourist natuurlijk stukken meer op.
Heb een keer een vreemd avontuur gehad in Franstalig België. wist niet veel van de verkoper behalve slechte feedback op Ebay..
Was best wel blij dat ik een maatje mee had toen.. Gelukkig allemaal goed gekomen.
Het enige wat belangrijk is, is dat je zeker weet dat de synth er staat.. maar dat is in de regel wel snel te checken met wat specifieke vragen idd.
Ik heb het omgekeerde ook wel eens gehad: ik verkoop iets, stopt er een dikke 10 jaar oude BMW en stappen er 4 mannen uit. Daar sta je dan in je eigen huis...bleek uiteindelijk allemaal OK hoor, gewoon iemand die blijkbaar niet zonder zijn hele posse de straat op kon.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.