• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

jupiter4 en jupiter6

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Soul C

gecalibreerde soul augurk
ik moet helaas drastisch gaan inkrimpen en als eerste mogen de jupiters de deur uit

zijn alle twee best wel netjes, normale gebruikssporen en technisch goed

de jupiter 4 heeft een midi in (note on note off) 1550

de jupiter 6 heeft europa V2 aan boord (oa 6x zoveel geheugen, uitgebreide arp , zowat alles cc aanstuurbaar etc etc ) af en toe springt lfo 1 op square wave , ik kan het niet duiden of dit een bug is of iets via midi, het is als je een nieuwe patch selecteert of een nieuwe sequence start, en af en toe dan moet je op de tune knop drukken, als ie nog niet warm is en op een hele dag ca 3 keer.
ik moet nog even de batterij vervangen en dan komt ie over een week of 2 beschikbaar 3100
o ja, bij de jp6 zit nog een gebruikte maar zeer stevige flightcase waar die precies in past

voor de rest alle twee super bakken natuurlijk , ze gaan je nooit vervelen :luv:
worden niet verstuurd, uitgebreid alhier te testen, koffie / thee / bier staan klaar
ik heb geen haast om ze weg te doen, maak er nog volop muziek mee en wil ze nog samplen voordat ze vertrekken, dus denk er rustig over na als je interesse hebt
ze mogen weg voor de genoemde prijs, als dat hier niet lukt zet ik ze op marktplaats.nl alwaar geboden kan worden

ik ga afbouwen naar een compactere opzet dus er komt nog meer in de verkoop zodra ik de knoop heb doorgehakt wat er mag vertrekken .. ik denk oa m'n cs15 micromoog cr8000 en een hele hoop fx
maar daar maak ik nog wel een apart draadje voor aan :okdan:

Attachments

• DSC_0168.jpg
    DSC_0168.jpg
    69,1 KB · Bekeken: 136
  • DSC_0169.jpg
    DSC_0169.jpg
    58 KB · Bekeken: 114
  • DSC_0170.jpg
    DSC_0170.jpg
    46,7 KB · Bekeken: 115
  • DSC_0166.jpg
    DSC_0166.jpg
    49,8 KB · Bekeken: 112
de jupiter 6 is voorzien van een vers geheugen batterijtje :okdan: meteen even van binnen schoongemaakt. ik ben er ook achter dat dat lfo1 squarewave dingetje een valse commando uit mn rs7000 is, het gebeurd namelijk als ik de sequence stop. heb er de hele middag mee gespeeld en stand alone heeft ie er geen last van..

tevens een prijs aanpassing omlaag: 2700 voor deze fijne jp6 met europa v2 + passende case om m in te vervoeren. lichte gebruikssporen, wat kleine krasjes, maar eigenlijk nog best wel netjes voor de leeftijd

dus.. 2550 voor deze mooie jupiter 6 met europa V2 en flightcase 8~

is bijna modulair te noemen qua mogelijkheden ..maar dan 6 vco polyfoon
mooiste high pass filter die ik ken.. 24 dB. 3 soorten sync. super arp.
duotimbraal.. noem maar op.

en je kunt je ogen er niet vanaf houden, zeker in het donker.

deze synth heeft enkel 1 mono uitgang, geen display met menu's geen fx. heeft dat niet nodig om dik en vol te klinken,
sweetspots everywhere .. :okdan:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back