Studio leeggeroofd; zoek naar Yamaha DX200, Korg electribe ER-1 etc

Status
Please reply by conversation.

GustaffWeissman

Nieuwkomer
Afgelopen week ingebroken in onze studio:

Yamaha DX200
Pearl sync SY1
Korg electribe ER-1
MFB 522
MFB Schlagzwerg
Boss DR-110
motu ultralite mk2

Allemaal zonder doos & adapter meegenomen dus mocht je iets horen dan graag. En mocht je het willen verkopen, ik wil ze graag weer hebben! Dus ik zoek de gear ook weer!
vooral nu nieuwe geluidskaart nodig ivm opnieuw studio opstarten.

Das knap balen man.
Die Pearl sync SY1 wordt zelden te koop aangeboden, als ie hier langskomt in de verkoop is het opletten geblazen lijkt me.

heb geen serienummers genoteerd, staat wel nog een sticker op de korg doos :( Pearl & dx200 zijn helaas erg rare. Hopelijk kan de politie nog iets doen/vinden..

Vervelend, man. Hebben ze nog wat overgelaten, of staar je naar een leeg buro?

10 tegen 1 dat het een (vage) bekende was die wist wat er te halen viel. de doorsnee dief heeft geen kaas gegeten van synths en is op zoek naar spul dat snel overal te verpatsen valt.

Voelt mij een beetje aan alsof ze alles gerast hebben wat makkelijk los te maken en te tillen was.

Hou je lokale cash converters in de gaten.......die doen aan heling.

ERG rot om te horen! Ik zal het ook in de gaten houden.

Even om eventuele verkeerde associaties voor te zijn: Ik heb vandaag een mooie Syncussion aangeboden op m'n FB pagina. Is niet die van jou. Heb hem zelf al jaren en hij is met toms en originele tasje.
www.facebook.com/SilenceAudio

Ik heb ook nog een DR-110 die weg mag overigens..

Awel, ik hoop dat je die van jou terug krijgt.
Sterkte!

Hopelijk kan de politie nog iets doen/vinden..

Geloof je dat nu echt ? Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik had een klant bij wie ze een hele D&B P.A. ter waarde van 100.000€ hadden gestolen. Die kende zelfs de daders mét bewijzen en kreeg van de Nederlandse politie te horen dat dit geen prioriteit was. (die maken net zoals in België liever TV programma's) Tot hij dreigde de pers erbij te halen...toen lukte het plots wel.

Thanks voor de reacties. De Politie is net langs geweest en sporen onderzoek stelt echt weinig voor zeg pff. Ik weet ook zeker wie het gedaan heeft.. :( dat maakt het nog frustrerender!

Ze hebben geen verstand van want ze hebben speakers & synths laten staan. Maar alles wat klein was meegenomen.

Had inderdaad de cash converters/lommerds etc bericht maja, en ik ga morgen de zwarte markt checken.

Mijn hoop ligt nu bij de verzekering, met geld zou ik het weer kunnen opbouwen.

Als je weet wie het zijn, kunnen we geen busje synth-nerds met hooivorken organiseren? Of waren de daders fout in de Joegoslavische oorlog?

Veel sterkte in elk geval!

Ik denk dat je van de verzekering weinig goeds kunt verwachten.. Ik heb eens waterschade gehad aan mn apparatuur.
Ze vertellen je dan gewoon met droge ogen dat je ze gewoon moet laten drogen en dan is alles wel weer in orde.
Woest dat ik was... man man man...

Heb je recentelijk iets verkocht of is er bij toevalligheid een onbekende in je studio geweest ? Los van het laatste ongewenste bezoek natuurlijk...

Status
Please reply by conversation.
Back