• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Studiogear tekoop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Grooveron

Altijd wat !!
Tascam M1600 24-8-2 Mixer (48 kanalen in mixdown) met meterbrug en 2 multikabels.
Ruil nu je tekleine mixer in voor deze kleine (95 cm x 50 x 30) studio tafel.
Hij is als nieuwe en vooral met de meterbrug een prachtige tafel waarmee je alle behringer klank matig om de oren slaat,
8 !! auxsend 6 Stereo returns, 24 main chanelles, 24 Subchannels. 8 subgoepen.
600 Euro !!!!!!

Waldorf Q (Blauwe uitvoering) - 1250 Euro
Korg DSM 1 - 185 Euro -of ruilen

Tascam MM1 20 kanaals midi mixer met 2 x EQ en 4 x Aux sends en returns. - 150 Euro
Samson PL 2404 - (Mackie copie van de SR3202) - 3 x EQ en 3 x Aux send en returns - 250 Euro

Origineel geplaatst door bambamstudio
jammer dat je Tascam M1600 niet meer imputs heeft, anders had ik zeker interesse....
Ik moet er min 32 hebben, eigenlijk meer :)

Technisch gezien heeft hij er 48 ;) in mixdown (zelfs 56 als je de Auxreturn's mee rekent.)
dus je kan een eind komen

Origineel geplaatst door cadra
jij verslijt aardig wat mixers ron ;)

ach valt wel mee, deze heeft 2 jaar dienst gedaan als main mixer 2 jaar als Submixer en heeft 3 jaar instorage
gestaan, ding is als nieuw (hij is tegroot voor live meetenemen.

En na verloop van tijd merk je wat je allemaal wel aangesloten wilt hebben en wat niet en met mijn TDM 8000
heb ik constant 56 kanalen totaal in mixdown, is genoeg voor me.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back