GRATIS?? Windows 10

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
spambot.png

8D

(maar als je echt niet mee bent wil ik het je wel uitleggen ;) )

(maar als je echt niet mee bent wil ik het je wel uitleggen ;) )

Ik volg je nog steeds niet.... :-P

Maar 't wordt eens tijd om weekend te vieren! Bill Gates ga ik nu ff niet aan denken..... :D

icoontje wegkrijgen

icoontje wegkrijgen

Hoe krijg je dat icoontje dat schreeuwt om die update trouwens weg? (behalve door echt te updaten naar 10, maar dat wil ik helemaal niet). Ik kan het in 'servicecenter' ook niet vinden.

echt irritant dit ..

Attachments

• irritant icoontje.JPG
    irritant icoontje.JPG
    8,5 KB · Bekeken: 147
Ik mis windows moviemaker nog wel es in 7 (al zijn daar natuurlijk veel betere mogeiljkheden voor). Gebruik nu sporadisch een laptop met Vista (waar het nog wel in zit).

Zolang windows 7 nog binnen de support blijft en er beveiligingsupdates blijven komen ga ik er ook niet vanaf.
Heb al wel gezien dat mijn EMU1820m het op 8 doet maar weet van heel veel hardware niet of dat gaat werken op 8, laat staan windows 10.
Heb ook geen zin om de gok te nemen en weer al het gezeur met licenties enzo te moeten doormaken.
Ben door mijn systeem opnieuw te installeren al mijn SSL duende kwijtgeraakt aangezien ik van codemeter ineens op iLok over moest.

Ik voel voor 7 een zelfde scenario aankomen als in XP.. 10 krijg je kado en 7 gaat daarna uit de support.. maar 'k hoop alleen maar dat ik er naast zit. :)

Het einde van de supportperiode ligt al jaren vast hoor. ;)
http://windows.microsoft.com/en-us/windows/lifecycle

Ah.. nog 5 levensjaren te gaan.. :okdan: Idd beter om daarna de "muziek PC" maar niet meer te veel aan internet te hangen.

Verbaasde mij begin dit jaar nog over het feit dat ik bij een garage op een XP PC het geld moest overschrijven voor de aanschaf van een auto. .. Was wel blij dat ik succesvol had overgeschreven..

bij mij gaat dat icoontje dan niet weg hoor. ik heb geprobeerd het via windowsupdates uit te zetten (nooit zoeken naar updates en niet installeren), maar geen succes.;;;

Zijn de mensen hier nu nog niet klaar met dit besturingssysteem?

Het is al zo vaak gezegd maar goed ik zal het nog maar eens zeggen..
Koop gewoon een Mac.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back