Laat je handjes eens wapperen!
Wat is de bedoeling?
Pak je favoriete geluidje en speel eens iets een paar minuutjes. Het liefst improviseren op een bestaand stuk of helemaal je eigen ding. Schrijf je zelf muziek dan mag het ook van bladmuziek. Het gaat hier om de eigen inbreng, creativiteit.
Dus:
geen sequencerwerk en stiekum je linker en rechterhand afzonderlijk inspelen!
geen arpeggiators!
geen ritmes, bassen.
Delay, reverb, chorus, flanger, phaser en aanverwante effecten mogen wel
-=> gebruik je handjes en zorg ervoor dat je de aandacht van de luisteraar vasthoudt! <=-
Show your skills en post je MP3tje!
-C-
[edit]
omdat het niet alles scheen te dekken, wil ik dit nog toevoegen:
Alle instrumenten zijn geoorloofd. Dus ook Snaarinstrumenten, blaasinstrumenten, djembees, zeepkistbassen, zelfgebouwde instrumenten (post in het laatste geval wel even een pic
) noem maar op, als het maar niet automatisch melodie of ritme genereert.
[/edit]
[edit2]
Het is ook niet de bedoeling om in een x aantal takes iets op te namen en er 1 mooi stuk van te editten! (zie "wat is de bedoeling...")
[/edit2]
Synthgenoten!
Pak je favoriete geluidje en speel eens iets een paar minuutjes. Het liefst improviseren op een bestaand stuk of helemaal je eigen ding. Schrijf je zelf muziek dan mag het ook van bladmuziek. Het gaat hier om de eigen inbreng, creativiteit.
Dus:
geen sequencerwerk en stiekum je linker en rechterhand afzonderlijk inspelen!
geen arpeggiators!
geen ritmes, bassen.
Delay, reverb, chorus, flanger, phaser en aanverwante effecten mogen wel
-=> gebruik je handjes en zorg ervoor dat je de aandacht van de luisteraar vasthoudt! <=-
Show your skills en post je MP3tje!
-C-
[edit]
omdat het niet alles scheen te dekken, wil ik dit nog toevoegen:
Alle instrumenten zijn geoorloofd. Dus ook Snaarinstrumenten, blaasinstrumenten, djembees, zeepkistbassen, zelfgebouwde instrumenten (post in het laatste geval wel even een pic
) noem maar op, als het maar niet automatisch melodie of ritme genereert.[/edit]
[edit2]
Het is ook niet de bedoeling om in een x aantal takes iets op te namen en er 1 mooi stuk van te editten! (zie "wat is de bedoeling...")
[/edit2]
Laatst gewijzigd: