[Improvisatie]Laat je handjes eens wapperen!

Dextron, dat is ook errug mooi!

Ik ben totaal niet thuis in dit geluid maar dr ligt veel gevoel in :D.
Het luistert heerlijk weg onder het eten ;)

Klinkt errug goed.

-C-

Thnx dude!

Dat er veel gevoel in zit klopt, ik ben een erg gevoelig mannetje (naar het schijnt) :)

Heb ik nog een track en dan houd ik me effe koest.

Ingespeeld op een Solina String Ensemble met ofcourse een EH phaser.
Gecomponeerd tijdens het spelen, klinkt wel geinig.

Ik moet wel zeggen dat het fijne keyboard op de Sting Ensemble mij het heel makkelijk maakte om dit netjes in te spelen, op mijn Yamaha CS1x keyboard zou me dat echt nooit lukken en zou ik een boel moeten corrigeren in een sequencer.

www.smokeandnoise.com/sounds/solina.mp3

mag je wel bijvoorbeeld zelf jammen maar dan gewoon op al je gear. geen sequencers enzo maar als je 3 synths hebt gewoon 3 synths gebruiken. zoja dan ga ik ook eens wat doen denk ik ;) doe laatste tijd toch niets anders...

Slipperrrr!

Origineel geplaatst door C738
Interpreteer het verder zo vrij als je kunt. Zolang je niets sequenced of anderszins automatiseert.
Tweaken mag.

Dus POSTEN LUI!

-C-

Origineel geplaatst door dextron
Mooie strings, mooie accoorden, mag ik vragen uit welke synth deze strings komen ?

xp-80

nog maar 3 mensen wat geplaatst...
oh ja de rest "maakt vanavond wel wat" 8o)

hehe ik zit maar wat te stangen, vind dit een leuk topic en wil graag meer horen

Origineel geplaatst door Bahamut
stukje filmische strings... totstandgekomen door wat random te spelen
http://people.zeelandnet.nl/rverpl/stringimpro.mp3
het loopt niet in de maat ofzo :)
klinkt wel gaaf...
mega.gif
van dextron ook trouwens!

Ben met dit nummer momenteel bezig en is nog niet verder uitgewerkt. Gespeeld op elec piano terwijl in het echt het totaal anders gespeeld is en een string partij is met beat en bass.
Uiteraard met fouten en niet in de maat in 1 keer ingespeeld. Vooral het einde wordt een zooitje.

http://home.planet.nl/~spee0153/elecp.mp3

groet Derk

Last edited by a moderator:
Back