Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door ZmokE
Geen dank Bauke! Het idee dat hij weer een goede plek gevonden heeft stelt me op m'n gemak. Ik hoop wel ooit nog eens iets van hem te horen natuurlijk.
Nou mensen, alleen de JP-8080, en de XP-10 nog (want die is nu ook voor de verkoop).
Dus, wie biedt?
) Maar ben er misschien wel in geinteresseerd. Werk nu veel met Reason and as we know zit daar weinig laag in. Hoe is de 'laag' van die JP8080? De Rolands folders geven aan dat ie erg laag is vanwege een speciale functie.
De functie waar Roland het over heeft is de "Unison" functie.Origineel geplaatst door ZmokE
Hoi.
Ik heb even bij Peter Verspuy gekeken, en daar staat ie voor 1550 euro, niet echt goedkoop lijkt me, maar kon zo gauw ook geen andere zaak vinden. Volgens de bon van de zaak waar ik hem nieuw gekocht heb, heb ik er 2715 gulden voor gegeven, zo'n 1250 Euro.

Tuurlijk, neem je tijd. Beter zeker weten dat je iets koopt wat je interessant vind, dan dat achteraf blijkt dat het wat tegenvalt allemaal.Dan vraag je er iig een stoere prijs voor!! Ik wil toch eerst sowieso eens bij m'n lokale dieluhr met dat ding gaan spelen voor ik iets koop... maar wieweet als ik tzt overtuigd ben, en je hebt hem nog... dan hoor je wel van mij
Kunnen zeg je? Dom dat je dat niet gedaan heb dan.kunnen kopen voor 1425,- GULDEN