• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

JP-8080 en Korg MS-10 te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

CreOn

Alles naar de knoppen....
De vraagprijs van de JP-8080 is 800€, de Korg MS-10 300€.
De synths zijn in goede staat en alleen thuis gebruikt.
De MS-10 wordt geleverd met manual en patchcable's

Lof, Hulde ! voor het prettige zaken doen met Rini. Vrijdag "gereserveerd", maandag's kunnen afspreken voor de deal.

gr,bauke.

:D
Geen dank Bauke! Het idee dat hij weer een goede plek gevonden heeft stelt me op m'n gemak. Ik hoop wel ooit nog eens iets van hem te horen natuurlijk.
Nou mensen, alleen de JP-8080, en de XP-10 nog (want die is nu ook voor de verkoop).
Dus, wie biedt?

Origineel geplaatst door ZmokE
:D
Geen dank Bauke! Het idee dat hij weer een goede plek gevonden heeft stelt me op m'n gemak. Ik hoop wel ooit nog eens iets van hem te horen natuurlijk.
Nou mensen, alleen de JP-8080, en de XP-10 nog (want die is nu ook voor de verkoop).
Dus, wie biedt?

Wat kost de JP 8080 nu in de winkel eigenlijk (ik heb echt geen flauw idee...en zelf zoeken heb ik ff geen zin in ;)) Maar ben er misschien wel in geinteresseerd. Werk nu veel met Reason and as we know zit daar weinig laag in. Hoe is de 'laag' van die JP8080? De Rolands folders geven aan dat ie erg laag is vanwege een speciale functie.

Mag ik vragen waarom je hem eigenlijk kwijt wil? Betere gear, niet wat je er van had verwacht, of geldnood oid?

Hoi.
Ik heb even bij Peter Verspuy gekeken, en daar staat ie voor 1550 euro, niet echt goedkoop lijkt me, maar kon zo gauw ook geen andere zaak vinden. Volgens de bon van de zaak waar ik hem nieuw gekocht heb, heb ik er 2715 gulden voor gegeven, zo'n 1250 Euro.
De laag van de JP-8080 is laag:) De functie waar Roland het over heeft is de "Unison" functie.
Ik citeer een stukje uit de manual :
"Unison: als u deze optie kiest worden alle stemmen (dus alle oscillatoren) van de JP-8080 op elkaar gestapeld, voor een supervette klank. Wilt u het nog vetter, dan kunt u de gestapelde oscillatoren tegenover elkaar ontstemmen".
Over je vraag waarom ik hem weg doe.......
-Betere gear? Uuuhm, eerder gear wat me ontzettend aanspreekt.
-Niet wat je er van had verwacht? Oh ja, zeker wat ik er van verwachtte, had eerst een JP-8000, dus wist wel ongeveer wat ik kocht.
-Geldnood? Ja, als je de Acces Virus Indigo II wilt aanschaffen zit je gelijk in geldnood.

Net als het me pijn deed om afstand te doen van de Korg MS-10, zal dit ook het geval zijn bij de JP-8080. Ik vindt het allemaal prachtig, en zou het allemaal kopen.
De JP-8080 wordt geleverd met manual en stofkap (die ik er destijds voor gemaakt heb). Ik geloof dat ik de doos ook nog heb.

Origineel geplaatst door ZmokE
Hoi.
Ik heb even bij Peter Verspuy gekeken, en daar staat ie voor 1550 euro, niet echt goedkoop lijkt me, maar kon zo gauw ook geen andere zaak vinden. Volgens de bon van de zaak waar ik hem nieuw gekocht heb, heb ik er 2715 gulden voor gegeven, zo'n 1250 Euro.

Dan vraag je er iig een stoere prijs voor!! Ik wil toch eerst sowieso eens bij m'n lokale dieluhr met dat ding gaan spelen voor ik iets koop... maar wieweet als ik tzt overtuigd ben, en je hebt hem nog... dan hoor je wel van mij :)

Dan vraag je er iig een stoere prijs voor!! Ik wil toch eerst sowieso eens bij m'n lokale dieluhr met dat ding gaan spelen voor ik iets koop... maar wieweet als ik tzt overtuigd ben, en je hebt hem nog... dan hoor je wel van mij
Tuurlijk, neem je tijd. Beter zeker weten dat je iets koopt wat je interessant vind, dan dat achteraf blijkt dat het wat tegenvalt allemaal.
In ieder geval al bedankt voor de getoonde interesse.

ik heb de jp-8080 vorig jaar(!) in de winkel 2de hands kunnen kopen voor 1425,- GULDEN dus..... dus ik vind die € 800 net effe iets te veel.....

kunnen kopen voor 1425,- GULDEN
Kunnen zeg je? Dom dat je dat niet gedaan heb dan.
Want dat is inderdaad een hele mooie prijs, waar ie overigens bij mij nooit voor verkocht gaat worden. Dan hou ik hem nog liever. Ik heb m'n prijs gebaseerd op wat anderen er voor vragen. Zo stonden er een paar op marktplaats voor rond de € 900. Staat er momenteel één op Ebay waarop tot dusver € 725 geboden is, lig de gemiddelde prijs bij prepal op $737 en bij de Sonic State zelfs het gemiddelde op $848.
Misschien geen verplichting om hem ook voor die prijs te verkopen, maar het gaf mij wel een indicatie. En zoals ik al aangaf, voor minder gaat ie niet weg, dat vind ik het ook weer niet waard

Laatst gewijzigd:
inderdaad kunnen....ik heb toen de supernova II gekocht....tja als je die koopt dan is het geld weer efkes op he.....vandaar kunnen.....maar goed ik snap je uitleg....

Beide synths verkocht!!;{
Maar ze zijn in goed handen, daar ben ik van overtuigd8)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back