Spectrum analyzer permanent op 2e monitor

Camera

Stamgast
Guys,
wat ik wil is een spectrum analyzer op een 2e monitor. Ik werk met Ableton en opzich kan het prima met bv de gratis plugin van Voxengo. Maar nu komt de maarrrr... hij verschijnt dan alleen als je het master kanaal aan klikt. En dat is natuurlijk gewoon bout.*D

Heeft iemand een idee hoe ik dit evt kan verhelpen of misschien een andere oplossing? Ik dacht bv aan een stand alone plugin.

Alvast bedankt.:mega:

KzIECzLQUQURMVWm3ybfCzutRql1x0N02DSdeW_vR2U

switchen naar RME (die hebben wat je zoekt gratis bij je geluidskaart) is waarsch goedkoper dan een standalone programma want die zijn reteduur, maar misschien zie ik er 1 over t hoofd

switchen naar RME (die hebben wat je zoekt gratis bij je geluidskaart) is waarsch goedkoper dan een standalone programma want die zijn reteduur, maar misschien zie ik er 1 over t hoofd

Ja laat ik gelijk maar een andere geluidskaart kopen... ?:dubbel:

Ik zie de foto niet.

hoe bedoel je je ziet de foto niet?

ik zie hem wel hoor..

Als ik de image probeer te openen in een nieuwe tab krijg ik een 403 van dropbox; je kan hem alleen maar zien als je bent ingelogd. Jij bent dat, obviously :)

hoe bedoel je je ziet de foto niet?

ik zie hem wel hoor..

de oplossing voor je probleem zit in live's preferences.

Autohide plugin windows moet je even uitzetten. opgelost.

Ik zie em nog steeds niet hoor. Maar bedankt voor de tip!

Mijn vraag is beantwoord :halleluja

imgur.com is handig voor losse images. Site openen, plaatje eroverheen droppen. Klaar.

Ik heb daar ooit zo'n DEQ 2496 van behringer voor gekocht, maar die haperde tot en met,, de voeding, een slechte Toslink ingang,startte niet op als de audio al speelde.
Nu werkt ik met een 2de macbook via z'n digitale ingang, en met de cantabile lite vst host, met zoveel analyzers als ik maar wil, op twee schermen
Cantabile draait op idle CPU via Taskinfo., En de beste VST analyzer is die CM versie van de vengeance scope, vind 'ik,,

ik ga heel lekker op izotope insight op mn 2e monitor (1/3 octave, 10 sec). Werkt dan in Live als AU en Pro Tools ala AAX

Back