• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Pro Tools 9 licentie

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

lawrence_o

Ingeburgerd
Wegens downsizing, Pro Tools 9 licentie op overschot.

Je hoeft géén HD Accel kaarten en kan dus lekker native werken zonder al die dure zooi!
Laat je computer maar lekker voor je werken en geniet jij maar van de top notch audio kwaliteit waar de grote jongens mee werken!

Normaal kost deze 950 euro. Je kan hem nu hebben voor slechts 300 euro.

Pro Tools is véél stabieler dan bvb Logic. Je kan de software downloaden van de digidesign site (ik geef je wel een link) of ik stuur je een CDtje.

U dient wel een iLok te hebben zodat ik de licentie kan overzetten. Mocht U er geen hebben kan U die altijd kopen. Ik denk dat zo een stickje rond de 50 moet kosten maar weet het niet zeker.

Je kan deze licentie eventueel als trapje naar versie 10 gebruiken want de upgrade van v8 naar 10 kost 2500 euro! Als je van v9 vertrekt kost het 1400 euro dacht ik. Daar bespaar je je al 700 euro mee uit!

Ik ben ook bereid te ruilen tegen bvb een waves SSL of API licentie of zo.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back