• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht 4x 1U modules (Intelijel en Shakmat) voor de idiote prijs van 100 (!!!) euro samen, komt dat zien, komt dat zien!

Prijs
100 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Kraan

Ouwe rot
Laatste modules uit een studioverkoop: 4 stuks 1U modules - 100 euro
  • Intellijel Line out 1U (nieuw: 34)
  • Intellijel Audio I/O 1U (nieuw 139)
  • Intellijel Audio I/O JACKS 1U (nieuw: 25)
  • Shakmat Tessitura tailor 1U (nieuw: 80)

Deze 4 1U modules samen voor 100 euro (totaal nieuwprijs is 278 euro). Dat is dan logischerwijs ook de absolute bodemprijs.

Wil je 1 module hebben? Dat kan. Dat is dan 100 euro en dan krijg je de andere drie er gratis bij. Testen en ophalen in Zwolle. Verzenden kan ook. Uiteraard kosten en risico voor koper.

Vertrouw je het niet omdat je het te goedkoop vindt? Dan wil ik het je ook gerust voor 150 euro verkopen. Wil je weten waarom ik het zo goedkoop aanbied? Check dan mijn vorige posts hier op SF Marktplaats.

Attachments

• IMG_20250703_110055215.jpg
    IMG_20250703_110055215.jpg
    102,6 KB · Bekeken: 142
Back