• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

s3000xl & airbase99

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

cadra

il pesce dello stimolante
te koop aangeboden:

akai s3000xl sampler
bekend mag ik aannemen, 16 bit, 44 khz, stereo, scsi, 8 individuele outs.
verkeert in zeer goede staat, heeft OS v1.5, bevat 10 mb ram, scsi board is vorig jaar vervangen.
handleiding en stroomkabel zitten erbij.
___E. 600,-

jomox airbase 99 drumcomputer
analoge drumbak, benadert 808, 909, alles ertussenin en nog wat dingen, individuele outs voor alles.
zo goed als nieuw, 2 jaar oud, weinig gebruikt, nooit de studio uit geweest, rookvrij maar niet wierrookvrij.
handleiding en adapter zitten erbij.
___E. 500,-

fotos heb ik niet, maar kan ik op verzoek wel regelen. ok ik heb wel wat oude gare fotos op mn site waar ze op te zien zijn, maar niet echt close-ups ofzo.

*schop*

niemand interesse?

er is in de tussentijd nog wat bijgekomen ook:

* dbx 120A subharmonic synth
neemt basfrequenties uit je geluid en maakt ze na, 1 octaaf lager.
nieuw, uitgepakt, 1x gebruikt gebruikt. nieuwprijs over de 300.
E. 175,-

* quiklok rs-654 rack
20u, 10u recht (bovenste helft) en 10u naar achter gekanteld, op wieltjes.
zeer goede staat. 1 krasje ergens. nieuwprijs 175.
E. 90,-

jomox staat nog steeds op 500, akai op 400.

Ik denk het wel

Ik denk het wel

Hee Cadra,

Ik ben wel geinteresseerd in de Jomox en de Quicklock. Jij moet mij maar even een email bericht sturen als jij de spullen nog in de aanbieding hebt.

Groeten,
no rad

OS versie Airbase

OS versie Airbase

Welke OS versie heeft de Airbase? Ik heb er zelf een met v1.01 en die reageert niet op Program Changes via Midi. Dit schijnt opgelost te zijn in de latere versies.

Update kost iets meer als 20 euro incl. verzendkosten e.d.

Gaat erg netjes bij JoMoX. Had het spul snel in huis en met een keurige beschrijving (voor het geval je het niet zou weten). Kunnen een aantal leveranciers nog wat van leren (hè Voermann Akai, hè Waldorf, hè Novation?).

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back