• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Sample CD's en PC

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

PastMidnight

Stamgast
House essentials en Disco Deluxe...geen verdere introductie nodig denk ik....:)

samen voor 100 Euro

PC:

Fujitsu-Siemens Scaleo 600 met daarin:
P4 3.06HT 800MHz fsb
F-S moederbord met intel 865 chipset
512MB DDR400
120GB HD
radeon 9800 videokaart
2x19 inch monitors
DVD speler
DVD Brander
multicardreader
soundblaster Audigy 2
logitech z-680 THX gecertificeerde 5.1 luidsprekerset(500 watt rms!)
Win XP, MS Encarta, en nog een berg software

systeem is drie weken oud, facturen aanwezig, nieuwprijs 3000 Euro, mijn vraagprijs is 2500...Audigy 2 en speakerset kunnen er uit, dan gaat er zo'n 425 Euro van de prijs af. systeem gaat weg wegens overcompleet..hele huis zoemt van al die pc's..deze staat nu op zolder de veredelde playstation uit te hangen en dat is doodzonde...

ruilen doe ik liever niet, tenzij je een Ion en/of een virus c hebt...of iets heel exotisch...

mensen, daar ik de centjes nodig heb voor andere spullen ben ik voor de snelle beslisser bereid een mooie aanbieding te maken...doe me een leuk voorstel!

zoals eerder vermeld kunnen de audigy2 en speakerset van de set af...dan gaat er sowieso al 425 euro van de prijs af...

en voor wie de radeon 9800 met 128MB een beetje overkill is heb ik ook nog een radeon 8500 met 64 mb liggen die iker in kan doen..in dat geval gaat er nog eens 175 euro van de prijs af...

en voor de snelle contante betaler kan e ook nog wel iets van de prijs af.....nogmaals, doe me een voorstel! :)

JohnnyBusca schrijft: Jezus... wat een grote foto's.. ;)
http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=338965

http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=338958

let niet op de rotzooi...dit was een paar weken geleden nog een rommelzolder..hele huis staat vol met pc's..dit was de enige plek waar ik m kwijt kon.. :)

colafles staat naast de sub om de verhoudingen een beetje weer te gevn..

Last edited by a moderator:
oeps. sorry voor de layout verneukers...kan een modje ze even weghalen? dank..:)

hier de iets kleinere versie:
getpicture.php

getpicture.php

Last edited by a moderator:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back