Maf muziekje (met claps..)

Time to move!!!
Oh, moet ik oprotten?

Mijn bedoeling is helemaal niet dat jij niet meer reageert op mijn prutswerkjes.
Maar wel dat je je er misschien wat minder 'druk' om maakt.

Story, bestaat dat nog???? Is dat niet iets voor overjaarse oudjes???

Cheers,
Exo. :mega:

Ik begin dit topic zat te worden.... Beste moderator kan er een slotje op?

Bericht door een moderator:
Nee, er gaat helemaal geen slotje op :). Mijn voorstel is dat eenieder die vanaf nu een boodschap wil achterlaten in dit draadje, dat on topic doet. Het topic is de track van Scepticist (voor de duidelijkheid). Dus feedback op de track is nog steeds van harte welkom. Voor niet-relevante zaken, dus al het andere dan de track, wil ik graag doorverwijzen naar de chatroom of het PB systeem dat u allen ter beschikking staat.

Hmm, heb de bas iets zachter gezet. Maar toch ben ik nog niet helemaal tevreden over de geluidskwaliteit...
Het klinkt wat kil hier... Bij jullie ook?

https://soundcloud.com/scepticist/under-construction-just-a-loop-83

Of ligt ´t aan het weer van vandaag? :-)
Die stabsound is wat aan de harde kant. Een aantal andere elementen daarentegen is weer erg zacht, zoals alle drums en je melodietjes. Wat voor speakers/koptelefoon gebruik je?

Ik zou me niet zo druk maken om de geluidskwaliteit, daar hoor ik verder niks geks aan (SC in ogenschouw nemend). Er zijn in ieder geval belangrijker dingen.

Die stabsound is wat aan de harde kant. Een aantal andere elementen daarentegen is weer erg zacht, zoals alle drums en je melodietjes. Wat voor speakers/koptelefoon gebruik je?

Zal er nog eens goed naar luisteren. Ik weet ook niet of ik de stabsound wel mooi vind...

Het moeilijke aan de mix vind ik dat het heel anders klinkt wanneer ik het geluid hard of zacht zet. Ik heb dan de neiging anders te corrigeren.

Ik mix af op (lach niet) goedkope oortelefoontjes van sennheiser, logitech computerspeakers en op mijn Quart huiskamerzuilen.

En ik krijg nu ontzettend veel zin om een blikje bier te crushen met een microfoon erbij en dat als een clap aan de man te brengen ;-)

Ja, ben ook benieuwd hoe dat klinkt! Heb helaas nog niet het microfoontje tussen mijn rommel gevonden..

Het moeilijke aan de mix vind ik dat het heel anders klinkt wanneer ik het geluid hard of zacht zet. Ik heb dan de neiging anders te corrigeren.

Ik mix af op (lach niet) goedkope oortelefoontjes van sennheiser, logitech computerspeakers en op mijn Quart huiskamerzuilen.
Een paar goede monitors is een van de beste investeringen die je kan doen om je mixen op hoger niveau te krijgen.

Leuk gedaan scepticist! :okdan:

Ik vind het echt zo'n muziekje als je in een game zit dat je met iets in een bepaalde tijd moet halen. Zeer leuk!
Ik vind het lekker spannend en het is zeker niet vervelend om na te luisteren :)

En over de mix gesproken, het zou beter kunnen. Maar dat is maar een detail. Ik zeg altijd, als het geheel maar sterk in elkaar zit. Vind ik het goed. En de afmix komt later wel! ;)

Ok, nog 1 update met een wat zachtere stab en een ietsjes harder ritme...

https://soundcloud.com/scepticist/under-construction-just-a-loop-83

Maar nu vind ik wel dat ie klaar mag zijn! :-)

Ik vind het lekker spannend en het is zeker niet vervelend om na te luisteren :)

Dank voor de positiviteit!

Die clapped er wel in!

Mooizo.... :-)

:W
Scepticist

Back