miimoog voor meubelmaker

Nee, het is meer voor wie er een zoekt
Kas lijkt me prima te repareren

Let op, de verkoper zegt niets over of er uberhaubt geluid uit komt! Hij vertelt wat over de conditie enz,
sure whatever. De verkoper doet ook net alsof hij niet weet hoe hij hem zou moeten testen. Nou, wat dacht
je van een stekker en een hoofdtelefoon en een paar oren?

Bij een synth met een hoofdtelefoonaansluiting inderdaad een redelijk zwakke uitleg. En de Minimoog is ook zo'n synth waar bij ongeveer elke stand van de knoppen wel een klank uit komt, dus...

Niet getest = werkt niet, dat is ons credo hier voor ons eigen werk. Voor spul dat te koop wordt aangeboden lijkt dat me nog tien keer harder te gelden. :)

Dat je iets heel specifiek zoals een interfacekaart of een geheugenkaartje niet getest hebt kan ik begrijpen, maar een op zichzelf staand apparaat wat niet meer nodig heeft dan een ordinaire koptelefoon...

Ik heb al een mini en hoef er ook niet per se 2 :), maar ik ben wel benieuwd..

postbode in de familie?
14 days money back, buyer pays return shipping

Nou 3300, dat ging dan toch weer hard op het eind
Dacht dat er voor iemand misschien een koopje in gezeten had :-(
Er staan er nog minstens 4 onder , maar die zijn minstens 50% duurder

Ik denk dat de kans dat een verzamelaarsitem als dit voor een habbekrats weggaat vrij klein is. Heel misschien als iemand écht niet weet wat hij in huis heeft en het op Craigslist zet als "oud keyboard van opa geweest, waarschijnlijk defect, kan nog maar éen noot tegelijk spelen".

:D

Maar als iemand het op Craigslist kan zetten kan hij ook wel Googelen...
De grootste kans op zo'n superdeal heb je dus door regelmatig de prikborden van supermarkten te checken.

:D

Maar als iemand het op Craigslist kan zetten kan hij ook wel Googelen...
De grootste kans op zo'n superdeal heb je dus door regelmatig de prikborden van supermarkten te checken.

Ja is nu welk klote aan het internet, iedereen checkt effe op Ebay voor hoeveel die dingen gaan. Jammer genoeg staat er altijd een naam op. Dus effe googlen. Dus de kans dat een zoldervondst minimoog voor 50 euro weggaat is nihiel. Maar! Je hoeft maar een oma als de mijne te hebben die het verschil niet weet tussen een kompjoeter en een televisie. Ze is nog van de generatie dat Micky Moes zegt ipv Micky Mouse. "Is een apparaat om de wasmachine op afstand mee te besturen" Aldus oma.. De minnimoeg, of een radio om Duitse bommenwerpers te lokaliseren. Komt alleen pokkeveel herrie uit, nog erger dan haar hoorapparaat.

Dankzij internet is iedere onschuld verdwenen... Iedereen weet wat iets waard is, iedereen kent de laatste hype, iedereen is goed ingelicht. Volslagen onbekende artiesten bereiken met 1 nummer wereldfaam. Mijn dochter zit te schateren voor de tv als een Nederlander een Engels woord niet 100% correct uitspreekt, waarna ze het zelf met knauwend Amerikaans accent verbetert. Haar Nederlands is doorspekt met Engelse uitdrukkingen ("omg", "nice', "cute", "what the heck", "are you kidding me?").

Kennen jullie die detectiveserie uit de jaren 80 nog, Magnum P.I.? Ouders van een vriend spraken dat destijds uit als "Manjum"... Zo cute!

Higgins sprak wel mooi Brits Engels! De acteur is overigens een Amerikaan.
Maar ze mogen van me vragen wat ze willen. Het is een vrije markt en als ik iets koop zonder te testen, weet ik dat ik een risico neem.

Back