TR-808 stopt niet :(((

EternalFall

Ouwe rot
Yep,

Timing is alles: juist als ik klaar ben om de Tr-808 voor verkoop te stellen.

De start/stop knob stopt niet, reageert niet en blijft gewoon dezelfde pattern doorspelen.

Wat zou dat kunnen zijn? Ik ben totaal a-technisch, zodat ik zelf niet ermee ga knutselen.

Heeft er iemand enig idee, waar ik hem in Limburg/ Maastricht ( voor een normale prijs) kan laten herstellen?

Het mag niet te duur zijn, anders laat ik hem gewoon zo. Wie weet heeft hij een auto-repair functie LOL.

Elke advies/hulp wordt erg op prijs gesteld;

Take care

EF

Dank voor de reactie. Ja bij Daan eventueel, maar ik had gehoopt dat er misschien ook forumleden ergens in het Limburgse actief zijn voor reparaties ??

Ik zou eigenlijk ook moeten weten wat zo reparatie zou kunnen kosten, zodat ik op voorhand een beetje op de hoogte ben, wat men zou kunnen vragen ?

EF

Ik denk dat hiet niet echt handig is voor je verkoop.. maar je zou er een footswitch/pedaaltje
aan kunnen hangen die start/stop doet.. (zit een input voor op de achterkant) Alleen werkt
start/stop via dinsync dan 'soms' niet. Misschien een beetje omslachtige methode.. maar wel grappig voor live.
Succes met je verkoop

--
Marinus

Origineel geplaatst door senso
Als het de start/stop switch zelf is die naar z'n grootje is, dan heb je een probleem.
Een nergens-meer-te-krijgen probleem. :(

Is dat niet een gewone standaard jack?? Kan je zelfs zelf maken. (d8 ik)

Ik ken wel iemand in oostende/gent (belgie) die je zou kunnen helpen, dit is zijn webstek.
http://www.switch.to/bassline
Hij doet veel andere gekke dingen, zoals een computer interface for tb303's

Dank voor de reacties: ik heb gisteren de Tr binnengebracht bij een electroshop hier in Maastricht: binnen 10 minuten was het hersteld.

Dammmnnn wat een opluchting, er hoefde niets vervangen te worden. Alleen 1 of ander soldeerpunt heeft hij opnieuw hersteld.

Kosten 7.90 Euro.

:):):)

Take care

EF

Back