DSI Pro-2

Status
Please reply by conversation.

Janos

Stamgast
Ben dus op zoek naar een Pro-2. De nieuwprijs van voor de koersduik van de Euro is het referentiepunt.

De nieuwprijs van voor de koersduik van de Euro is het referentiepunt.

:okdan::okdan::okdan:

ik word niet goed van die dollar. ik heb zo'n zin om wat te gaan kopen in de USA maar het is gekkenwerk nu.
aan de andere kant zie je veel liefhebbers hun moog of dsi die een jaar geleden is aangeschaft aanprijzen met vermelding van de huidige nieuwprijs.
geen waarde oordeel, maar leuk om te zien hoe het gespeculeer ook hier doorwerkt.

ben benieuwd of het nog goedkomt met de euro, want eerlijk gezegd zou ik nu heel veel moeite hebben met de aanschaf van een sub37 of pro2, als ik die zou willen aanschaffen, als je bedenkt dat je een flink stuk meer betaalt voor de zelfde synth... geen betere oscillator, geen beter filter, maar gewoon een rotte wisselkoers. elektron analog keys is relatief gezien een steeds betere koop.

sorry voor het off topic gaan.

Dus iemand die de nieuwe nieuwprijs heeft betaald en hem kwijt zou willen moet dus lager inzetten dan de oude nieuwprijs?

Als ik zou denken zoals TS dan reed ik al 10 jaar geen auto meer, zou ik niet meet iets gaan huren, kocht ik geen brood meer etc etc.

Het is zoals het is en daar moet je het mee doen, ik doe mijn Pro 2 niet weg iig oa vanwege de prijsstijging van onlangs. :-)

Het is zoals het is en daar moet je het mee doen

Laat ik met deze wijsheid ook maar meteen de discussie over de Euro/Dollar toestanden afsluiten, hoe frustrerend de situatie ook moge zijn. Het is inderdaad zoals het is, en als 2200 inderdaad de nieuwe richtprijs wordt waarop de tweedhandsprijzen gebaseerd worden, dan heb ik een heel duidelijke keuze; ofwel haak ik af, ofwel pas ik me aan.

Status
Please reply by conversation.
Back