• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

MS-10 + Doepfer MCV-4

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Zoidsity

Go with the flow..
Ik ga m'n studiootje een beetje veranderen, en wat gear wegdoen waar ik (te) weinig mee doe..
De MS met 'bijbehorende' MIDI/CV/Gate-box kwam ik als eerste tegen..
Ik vind het zonde als ik 'm hier maar heb staan, terwijl iemand anders er veel meer plezier mee kan hebben!

De Korg heb ik van MH en heb ik zelf erg weinig gebruikt; is in goeie staat.
De Doepfer is eigenlijk nog nieuw; ik heb 'm 1 keer aangesloten gehad.. =>heb 't nogal druk (gehad), en als ik dan met muziek bezig was, kwam de Korg+Doepfer niet aan bod..

M'n vraagprijs is 500,-
Hiervoor krijg je: Korg MS-10 + Doepfer MVC-4 + adaptor + aansluitsnoer (en evt. wat patchkabels..) =>Doepfer niet los te koop!

MS-10thumb.jpg
+
MCV4_gr_1.jpg

Pics zijn van 't net..

Ze zijn te bewonderen en te halen in Venray. Opsturen liever niet, TENZIJ 't niet anders kan en de kosten voor de koper zijn..
=> Voor de snelle beslisser: ik ga Vrijdagmiddag naar Zeeland (Vlissingen) ; ik kan[/] 'm meenemen, als ie gekocht wordt.

'k Hoor 't wel!!

Hmmm, LIEVER niet.. Ik wil wat gaan investeren in wat recording-spul..
Maarre, als er iets HEEL leuks wordt aangeboden... (MET midi! ;) ) ..

Origineel geplaatst door Zoidsity
Hmmm, LIEVER niet.. Ik wil wat gaan investeren in wat recording-spul..
Maarre, als er iets HEEL leuks wordt aangeboden... (MET midi! ;) ) ..

ik heb nog een schofterig dikke pc staan....kun je heel goed mee recorden...:) blijft er alleen wel een klein prijsverschilletje staan....;)

Origineel geplaatst door PastMidnight
ik heb nog een schofterig dikke pc staan....kun je heel goed mee recorden...:) blijft er alleen wel een klein prijsverschilletje staan....;)

Hmm, een dikke pc voor minder dan een MS+extra?? Da's wel HEEL goedkoop!! ;) ;)

Nee, ik heb 't niet zo op (2e hands) pc's..

Da's ook weer zo: 3 weken is nie oud.. Maarre, 't is toch wel boven mijn budget.

En ik moet financieel onafhankelijk zijn, alle Ducati's en een Lamborghini hebben, wil ik meer dan 1500 euro aan een pc uitgeven! (bij wijze v. spreken) ;)

De MS & MCV hebben een nieuw baasje.

Ik wens de nieuwe eigenaar bij deze veel plezier met zijn aanwinst!

[Closing Time!]]> :slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back