[studio] De Studio van Jens Gad

Slipperman

Rooibosje iemand?
Tja velen vragen af wie is Jens Gad. Als ik de naam Michael Cretu opnoem dan brand er al een lichtje. Sandra Cretu dito. Jens Gad is de 2e man achter het meesterlijke Enigma. Ook hij heeft eigen studio (wellis waar in het zelfde complex geloof ik...)

http://www.enigmamusic.com/jens/studio.html

de studio lijkt qua bouw ook veel op die van Michael Cretu (iig de opstelling en monitoring speakers). Best interresant te zien wat hij heeft ;)

Ziet er netjes uit maar hij is vooral blij met z'n cordless keyboardje zo te zien :D

(kijk nou eens wat een gaaf draadloos keyboardje heb !)

[understatement] erg loik ibiziaans optrekje idd... [/understatement]

studio4.jpg

A Room With A View...

ja hoor! een lavalamp! ik ben gelukkig ook voorzien

idd ik ga als ik geld heb me studio ook wat meer verbouwen en aanpassen op kamer gebied dan... lavalamp idd lijkt vet. heb nu gewoon tl op de muur gericht 8er een MDF plank die ik over had en er kleurenplastic overheen voor de sfeer... werkt wel lekker. me halogeen lamp op muur richten en zachtjes aan
werkt lekker in de ochtend uurtjes als iedereen ligt te pitte...

Vind dat Cordless Keyboardje toch ook wel belangrijk.... Werkt goed in Combi met zo'n lavalamp !

Die gasten hebben het toch maar goed voor elkaar. Alles in de studio wat ze maar willen en dan ook nog eens met zo'n uitzicht op Ibiza. Hoe gelukkig wordt je dan elke ochtend wakker. :)

Ik denk dat ik ook wel blij zou kijken met zo'n studiootje en zo'n uitzicht !!
(en niet te vergeten de lavalamp en het cordless keyboardje)

De verrotte werkelijkheid inspirreerd ook.

Mijn Huis
Picture%20-%2006%20-%20f.jpg

En dan tussen het lachen door naar de camera niet vergeten de filters in je airco te vervangen ivm de zilte zeelucht. Dit schijnt een serieus probleem te zijn. Als je die filters niet gebruikt kan je je apparatuur binnen een jaar op die vuilnisbelt van kymo dumpen.:D

Origineel geplaatst door Neo Land
En dan tussen het lachen door naar de camera niet vergeten de filters in je airco te vervangen ivm de zilte zeelucht. Dit schijnt een serieus probleem te zijn. Als je die filters niet gebruikt kan je je apparatuur binnen een jaar op die vuilnisbelt van kymo dumpen.:D

Nooit geweten :D

Wel een mooie studio en leuke locatie.

nee dat is iets wat ik me ook afvroeg maar ik geloof me ooit eens iets gelezen te hebben dat het idee deels van cretu en jens zelf waren. (beiden hebben ongeveer de zelfde studio echter jens veel kleiner. beiden hebben ook de zelfde 5000 watt monitorings muren.)

Op de site staan overigens ook foto's van de andere opneem ruimtes waar ze de gitaren, zang en drums opnemen.

Ergonomisch is het idd een goede studio alleen ik vraag me af of dat keyboard niet irritant in de weg zit als je op je toetsenbord moet tikken of met de muis moet pielen... lijkt me wel. Hier ist gewoon ff opzij draaien en spelen maar ;) (mits ik niet vergeet de patchbay intestellen en het komt dus veelvuldig door dat ik weer geen geluid uit me vst's ofzo kan halen door de domme fout het signaal van me vfx ook daadwerkelijk naar me pc te routen ;) )

Origineel geplaatst door Roel_en_Sam
Zag ik daar een supernova en triton sampler?

ik denk dat je de korg triton rack toch bedoeld of heb ik het fout, verbeter me dan.

Back