[HaRdCoRe] BReyn - The Catalyst (bootleg)

BReyn

Stamgast
https://soundcloud.com/breyn-1/the-catalyst-bootleg

Ben er best trots op :D ... :biertje:

Het klinkt als 'een bak teringherrie' en dat is een predikaat wat ik aan elk hardcore/gabber nummer kan geven. Ik ben helaas onvoldoende bekend met het genre om te horen of dit een goede of slechte productie is. Maar het klinkt in ieder geval als bonafide hardcore muziek! :okdan:

Er gebeurt te weinig om het interessant en spannend te maken. Je melodie is mij te vrolijk (sorry vrolijk en hardcore gaan naar mijn mening niet samen) en heeft te weinig variatie. Maar, het is nog een work in progress neem ik aan.

Het klinkt als 'een bak teringherrie' en dat is een predikaat wat ik aan elk hardcore/gabber nummer kan geven. Ik ben helaas onvoldoende bekend met het genre om te horen of dit een goede of slechte productie is. Maar het klinkt in ieder geval als bonafide hardcore muziek! :okdan:

thaha 'een bak teringherrie' voor de één, een waar festijn voor de ander,.. smaken blijven verschillen. Toch bedankt om even tijd te nemen en te luisteren Funkaholic. Mss kom je wel is die plaat tegen die je toch van gedachten doet veranderen...

Er gebeurt te weinig om het interessant en spannend te maken. Je melodie is mij te vrolijk (sorry vrolijk en hardcore gaan naar mijn mening niet samen) en heeft te weinig variatie. Maar, het is nog een work in progress neem ik aan.

De initiële opbouw voor de filter kan imo ook nog beter. Atmosfeer en dergelijke zijn (nog) niet een sterk punt van me en ik was al best tevreden met de sound die ik nu kreeg en nog steeds eigenlijk eerlijk gezegd. De melodie daarentegen is een kwestie van smaak. Ik zou het een eerder uplifting type melo willen noemen en kan idd nog variatie gebruiken, klopt. Dit is enkel de break,.. de intro met inleidende percussie komt er nog bij met outro... Ik kon niet wachten met vragen van feedback kent ge 't :D

Back